در اواسط سال ۱۳۹۹، فروشگاه آنلاین شال مد توسط آقای محمد پدرام و تیم با تجربه شان، تاسیس شد. این فروشگاه، یکی از معتبر ترین و بزرگترین فروشگاه های آنلاین است که در زمینه تولید و عرضه شال و روسری، فعالیت دارند.

نگاهی به زندگی و فعالیت های آقای محمد پدرام

یکی از مهم ترین فاکتور های موثر بر اعتبار فروشگاه، میزان تجربیات و اعتبار صاحب فروشگاه است. کسب تجربه، یکی از مهم ترین فاکتور ها برای راه اندازی کسب و کاری مهم و بدون مشکل است. تجربه، خریدنی و یا خواندنی نیست، بلکه برای کسب تجربه نیاز به گذشت زمان و کوشش در زمان است. یکی از کارآفرین برتر که تجربیات ارزنده ای در زمینه مد و لباس دارد، جناب آقای محمد پدرام است. ایشان، از سن نوجوانی در زمینه پوشاک، فعالیت داشته اند و همین امر، سبب کسب تجربیات ارزنده برای ایشان شده است. در ادامه متن، نگاهی کوتاه به زندگی ایشان و فعالیت های مختلف ایشان، داریم.
نگاهی کوتاه به زندگی نامه آقای پدرام
آقای پدرام، متولد ۱۳۶۸ شهر تهران است. ایشان پس از گذراندن دوران کودکی خود، در سن ۱۶ سالگی فعالیت های خود را در بازار های مختلف، شروع کرد. اولین فعالیت ایشان، به صورت شاگردی و پادویی در مغازه ها بود. فعالیت ایشان، سبب کسب تجربیات ارزنده در زمینه مد و لباس برای ایشان شد. بعد از گذراندن دوران نوجوانی، در اوایل دوران جوانی، در سن ۲۲ سالگی، ایشان برند پوشاک خود را تاسیس کرد. اولین برند جناب آقای محمد پدرام، برند های MMP  و FIVE بود که در زمینه تولید و عرضه پوشاک، فعالیت داشت. به دلیل نداشتن علم بیزینس، اولین برند ایشان با شکست رو به رو شد.

پس از گذشت یک سال از اولین شکست مهم ایشان در زمینه پوشاک، آقای پدرام دست به تاسیس برندی جدید زد. برند تن جامه، توسط ایشان تاسیس شد و به دلیل بهره مندی آقای محمد پدرام از تجربیات ارزنده در زمینه پوشاک و داشتن علم بیزینس، این برند یکی از موفق ترین برند های کشور در زمینه پوشاک است. ایشان علاوه بر فعالیت در زمینه پوشاک، فعالیت های مختلفی مانند پرورش شتر مرغ، تولید و عرضه شال و روسری دارند. ایشان علاوه بر تولید و عرضه پوشاک، در زمینه آموزش های خیاطی و طراحی لباس نیز فعالیت دارند. از دیگر فعالیت های ایشان می توان به: مدیر مرکز بیزینس کوچینگ ، مشاور زمینه تبلیغات و بازاریابی کسب و کار ها و تامین اجناس شرکت فخر ایران، اشاره کرد.
آکادمی آموزشی هنر پارس
آکادمی آموزشی هنر پارس، یکی از معتبر ترین آموزشگاه های کشور است که در زمینه آموزش طراحی لباس و خیاطی فعالیت دارند. این آکادمی، در سال ۱۳۹۵، زیر نظر وزارت های فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد ملی مد و لباس، در شهر تهران افتتاح شد.

شعبه ی دوم این مجموعه، در سال ۱۳۹۸ در شهر کرج، فعالیت خود را شروع کرد. سالانه بیش از ۱۰۰۰ نفر در این آموزشگاه، مهارت های لازم را یاد گرفته و به بازار های کار روانه می شوند. این آکادمی، اولین مرکز تخصصی در زمینه دوخت و الگوسازی پوشاک، طراحی مد و لباس و تصویرسازی پیشرفته در ایران است که این آکادمی، به دست آقای محمد پدرام، تاسیس شده است.
                                                                    

نگاهی به زندگی و فعالیت های آقای محمد پدرام



فروشگاه شال مد
در اواسط سال ۱۳۹۹، فروشگاه آنلاین شال مد توسط آقای محمد پدرام و تیم با تجربه شان، تاسیس شد. این فروشگاه، یکی از معتبر ترین و بزرگترین فروشگاه های آنلاین است که در زمینه تولید و عرضه شال و روسری، فعالیت دارند. این فروشگاه، علاوه بر فروش آنلاین محصولات خود، شعبه های مختلفی در شهر های تهران و بهشهر دارد. این فروشگاه، علاوه بر عرضه محصولات با کیفیت و مرغوب، توانسته است با ارائه قیمت مناسب، یکی از پر فروش ترین فروشگاه های آنلاین کشور باشد.
پرورش شتر مرغ و باغ پسته
یکی دیگر از فعالیت های ایشان، در زمینه پرورش شتر مرغ است. مزرعه پرورش شتر مرغ ایشان، یکی از بزرگترین و مدرن ترین مزرعه های پرورش شتر مرغ است که در شهر سمنان واقع شده است. باغ پسته ی آقای محمد پدرام، یکی از بهترین باغ های پسته شهر سمنان است که یکی از عرضه کننده های پسته مرغوب به کشور و خارج کشور است. مزرعه پسته ایشان، حدود ۶ هکتار است که در شهر سمنان واقع شده است.
کتاب های آقای محمد پدرام
جناب آقای پدرام، توانسته است در زمینه نوشتن کتاب نیز فعالیت داشته باشد. ایشان، توانسته است در زمینه های مد و لباس، پوشاک، تبلیغات و کسب و کار، کتاب های مفیدی را بنویسند. از کتاب های ایشان می توان به: کتاب طراحی لباس حرفه ای(۴۰۰۰ طرح خطی) و چگونه یک طراح مد شویم؟، اشاره کرد. اگر قصد تهیه کتاب های ایشان را دارید، میتوانید به فروشگاه های آنلاین کتاب و یا فروشگاه های سطح شهر، مراجعه بفرمایید.

نگاهی به زندگی و فعالیت های آقای محمد پدرام


فروشگاه آنلاین پارس دوک
فروشگاه پارس دوک، یکی از فروشگاه های آنلاین کشور است که در زمینه تولید و عرضه کتاب های مختلف فعالیت دارد. این فروشگاه، به دست آقای محمد پدرام تاسیس شده است. این فروشگاه در زمینه تولید و عرضه کتاب های: مد و لباس، عکاسی، سینما، مدیریت و اقتصاد، فعالیت دارند. این فروشگاه آنلاین، یکی از بهترین منابع آموزشی برای آموزش خیاطی و طراحی لباس است.
برند آموزش به آموزشگاه
یکی از فعالیت های ایشان، ایجاد یک برند مخصوص برای یادگیری در زمینه شروع کسب و کار، مدیریت و توسعه کسب و کار است. این برند، در اوایل تیر ماه ۱۴۰۰ به دست جناب آقای محمد پدرام تاسیس شد. در وب سایت این برند، آموزش مدیریت کسب و کار رایگان عرضه می شود که سبب کمک به افرادی می شود که قصد شروع و یا توسعه کسب و کار خود را دارند، می شود. توصیه می شود، اگر قصد شروع و توسعه کسب و کار خود را دارید، به این سایت آموزشی سر بزنید و از آموزش های رایگان موجود استفاده بفرمایید.
سخن پایانی
جناب آقای محمد پدرام، یکی از افراد مهم و تاثیر گذار بر صنعت پوشاک کشور است. ایشان، توانسته است با آموزش های مختلف در زمینه پوشاک و تولید پوشاک با کیفیت، گام مهمی در پیشرفت صنعت پوشاک کشور بگذارد. ایشان را میتوان به عنوان یکی از موفق ترین کارآفرینان کشور دانست که به طور مستقیم و غیر مستقیم، بیش از ۱۰۰۰ نفر را مشغول کار کرده است. ایشان فعالیت های مختلفی در زمینه های متنوعی دارند اما اصلی ترین زمینه فعالیت ایشان، فعالیت در زمینه مد و لباس است.
 

کد خبرنگار: ۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    1 0
    محمد عزیز دوست قدیمی من خوشحالم که دارم موفقیت هات رو میبینم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید