۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
کد خبر: 55326756

انکرها در مدل‌ها و سایزبندی‌های مختلفی تولید می‌شوند که هرکدام از آن‌ها با توجه به جنس و آلیاژی که دارند دارای ظرفیت‌های باربری مختلفی هستند. با توجه به محل و نوع کاشت و همچنین متریالی که در سازه استفاده‌شده است، باید انکر بولت مناسب با سازه را انتخاب کنید.

انکر بولت

انکر بولت (Anchor Bolt) در لغت به معنای پیچی است که از آن برای چفت کردن و بست کردن چیزی روی سطوحی مانند بتن استفاده می‌شود. انکر بولت یک ابزار بسیار کوچک ولی درعین‌حال بسیار کاربردی و حائز اهمیت است. انکر بولت‌ها در انواع مختلفی تولید و ساخت می‌شوند که هرکدام با توجه به شرایط و میزان بار و عوامل دیگر در جای مناسب خود باید استفاده شوند.

همچنین شما می‌توانید با دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی تیک سازه ازجمله تلگرام تیک سازه، یوتیوب تیک سازه، نماشا تیک سازه، آپارات تیک سازه و فالوکردن پیج اینستاگرام تیک سازه، علاوه بر بهره‌مندی از فیلم‌های آموزشی، از تخفیفات و فروش ویژه‌های تیک سازه مطلع شوید.

همچنین با چک کردن روزانه‌ی سایت تیک سازه، می‌توانید از تخفیفات لحظه‌ای و شگفت‌انگیز تیک سازه مطلع شوید و از آن استفاده کنید.

متقاضیان گرامی برای دریافت مشاوره رایگان درزمینهٔ قیمت انکربولت و سؤالات تخصصی در این حیطه و خرید انکر بولت از نمایندگی انکر بولت می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با مجموعه تیک سازه ارتباط برقرار کنید:

وب‌سایت: tiksaze.com

شماره تماس: 09202752500

ایمیل: tiksaze@gmail.com

در صنعت ساختمانی از انکر بولت جهت اتصال صفحه‌های فلزی به زیربنای ساختمان و بتن استفاده می‌شود.

انکر بولت

انکر بولت‌ها طبق استاندارد ASTM آمریکا در سایزهای ۱/۲ الی ۴ اینچ تولید و به بازار ارائه می‌شوند. انکر بولت‌ها چهار مشخصه دارند که در زمان خرید و سفارش آن‌ها باید به این موارد توجه داشته باشید:

۱.D : سایز و یا قطر انکر بولت

۲.T : طول رزوه انکر بولت

۳. L : طول پای انکر بولت ( مجموع طول دنده شده و هرز در طرف دنده)

۴. C : فاصله پا معرف طول قسمت خم یا قلاب که روی سطح قرار می‌گیرد.

انواع انکر بولت

انکرها در مدل‌ها و سایزبندی‌های مختلفی تولید می‌شوند که هرکدام از آن‌ها با توجه به جنس و آلیاژی که دارند دارای ظرفیت‌های باربری مختلفی هستند. با توجه به محل و نوع کاشت و همچنین متریالی که در سازه استفاده‌شده است، باید انکر بولت مناسب با سازه را انتخاب کنید.

۱. انکربولت مکانیکی Roll Bolt :

انکر بولت‌های مکانیکی همان‌طور که از اسمشان مشخص است به‌صورت مکانیکی نصب می‌شوند و برای اجرا به هیچ‌گونه چسب و مواد شیمیایی نیاز ندارند. انکرهای مکانیکی در سازه‌های مختلفی مانند سازه‌های بتنی، بلوکی، آجری و دیگر سطوح و مصالح ساختمانی قابل‌استفاده هستند.

از مزایای انکرهای مکانیکی قابلیت اعمال بار روی آن‌ها بلافاصله بعد از نصب می‌باشد. همچنین این نوع انکرها هیچ‌گونه محدودیتی در نصب و عمق کاشت نداشته و در هر شرایط آب و هوایی و در هر دمایی می‌توان آن‌ها را استفاده کرد.

۲. انکر شیمیایی Anchor Bolt :

انکرهای شیمیایی به‌عنوان چسب‌های کاشت میلگرد معروف هستند. این انکر بولت‌های شیمیایی برای افزایش قدرت باربری بتن و همچنین جهت ایجاد چسبندگی قوی میان میلگرد و بتن در بتن مسلح استفاده می‌شود.

چسب کاشت میلگرد یا همان انکر بولت شیمیایی برای کاشت هیچ محدودیتی نداشته و با استفاده از آن‌ها در هر قطر و عمقی می‌توان کاشت را انجام داد.

۳. استاد بولت Stud Bolt :

استاد بولت‌ها به شکل یک پیچ خمیده هستند که به همراه مهره و واشر مونتاژ می‌شوند.

انکر بولت

کاربرد انکر بولت

انکر بولت ها با اینکه کوچک هستند اما جزئی بسیار مهم و کاربردی در صنعت ساخت و ساز به شمار می‌روند. از انکر بولت‌ها در موارد مختلفی استفاده می‌شود که در ادامه به توضیح برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

1. نصب سقف‌های کاذب

2. نصب تجهیزات بیمارستانی

3. نصب پنل‌های پیش ‌ساخته بتنی

4. ، نصب پارتیشن

5. نصب ساپورت‌های تأسیساتی

6. نصب تجهیزات لوازم‌آرایشی

7. نصب ساپورت‌های مکانیکی

8.  و ...

نحوه‌ی انکرینک انکرهای مکانیکی

1. در ابتدا پارامترهایی نظیر عمق کاشت، تعداد کاشت و فاصله قرارگیری انکرها باید توسط کارشناسان مربوطه تعیین گردد.

2. محل موردنظر را با استفاده از دستگاه‌های کرگیر مانند دریل‌ها می‌توانید سوراخ‌کنید. فقط این نکته را در نظر داشته باشید که با توجه به عمق و قطر انکر موردنظرتان سوراخ را ایجاد کند.

3. با استفاده از دستگاه‌های فشار هوا و یا جاروبرقی‌های صنعتی گردوغبارهای حاصل از حفاری را از سوراخ خارج کنید.

4. با استفاده از یک برس تمیزکننده تمامی ذرات اضافی داخل حفره را جدا کرده و سپس از درون آن خارج می‌کنیم.

5. صفحه پلیت موردنظر را با توجه به‌اندازه قطر رول بولت و فاصله قرارگیری آن‌ها از یکدیگر سوراخ کرده و روی سوراخ قرار دهید.

6. سر انکر را داخل سوراخ گذاشته و با ضربات چکش به داخل آن فروکنید.

7. با استفاده از ابزارآلات چرخشی مانند ترکمتر سر انکر را سفت کرده تا غلاف‌های پایینی یا قسمت پروانه‌ای آن بازشده و درون بتن محکم شود.

8. بلافاصله بعد از اتصال انکر بولت‌های مکانیکی می‌توانید اعمال بار روی آن‌ها انجام دهید و نیازی به گذشت زمان نیست.

9. از مهم‌ترین مراحل انکرینگ تمیز کردن داخل سوراخ است. این مرحله را به‌خوبی انجام دهید و بهتر است که تا 3 مرتبه آن را تکرار کنید.

انکر بولت

عوامل مؤثر در انتخاب انکر بولت مناسب با سازه

1. میزان بار

2. عمق کاشت

3. فاصله قرارگیری انکر بولت‌ها از یکدیگر

4. فاصله قرارگیری انکر بولت از لبه مصالح پایه

5. شرایط آب و هوایی

6. نوع مصالح پایه

7.  قطر انکر بولت

8. نوع بار

خرید انکر بولت Anchor Bolt

برای خرید محصولی اصل و باکیفیت باید نمایندگی‌ها و فروشندگان معتبر را انتخاب کرده و خرید خود را از آن‌ها انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی تیک سازه دارای چندین سال سابقه درزمینهٔ فروش انواع انکرهای مکانیکی و انواع انکرهای شیمیایی یا همان چسب‌های کاشت میلگرد یکی از معتبرترین و خوش‌سابقه‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در این زمینه به شمار می‌رود.

شما عزیزان در سراسر کشور می‌توانید خرید خود را در این مجموعه ثبت کرده و سفارش خود را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

جهت خرید انواع انکر بولت با بهترین قیمت از نمایندگی انکر بولت می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی که در زیر درج‌شده است اقدام کنید:

وب‌سایت: tiksaze.com

شماره تماس: 09202752500

ایمیل: tiksaze@gmail.com

نمایندگی فروش انکر بولت Anchor Bolt

تیک سازه در شهرهای مختلف ایران ازجمله: تهران ، کرج ، اصفهان ، کیش ، قشم ، بندرعباس ، تبریز ، ارومیه ، مازندران ، گیلان ، رشت ، ساری ، آمل ، آستارا ، شیراز ، چهارمحال و بختیاری ، عسلویه ، شمال ، کرمانشاه ، یزد ، قم ، همدان ، زاهدان ، بوشهر ، سنندج ، اراک ، ایلام ، زنجان ، بروجن ، قزوین ، خرم‌آباد ، بیرجند ، سمنان ، کرمان، اردبیل، بجنورد، گرگان، خارک، اهواز، چابهار، یاسوج و... نمایندگی فروش انواع انکر بولت را دارد.

برای خرید محصولات تیک سازه بعد از اتصال وای فای دستگاه خود می‌توانید روی دسکتاپ و یا در دستگاه موبایل خود (اندروید و یا آی او اس IOS) سایت تیک سازه را سرچ کرده و ثبت سفارش خود را انجام دهید.

شما مشتریان عزیز جهت دریافت مشاوره رایگان و خرید انواع انکر بولت باقیمت وارداتی از نمایندگی آن می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر اقدام کنید:

وب‌سایت: tiksaze.com

شماره تماس: 09202752500

ایمیل: tiksaze@gmail.com

قیمت انکر بولت

تیک سازه واردکننده انواع انکر بولت از برندهای مطرح جهانی و باکیفیت بالایی می‌باشد. این مجموعه تمام انکر بولت‎‌های خود را باقیمتی وارداتی و بدون واسطه و با بهترین قیمت بازار به شما مشتریان عزیز ارائه می‌کند.

جهت استعلام قیمت انواع انکر بولت از نمایندگی اصلی آن می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با مجموعه تیک سازه در ارتباط باشید:

وب‌سایت: tiksaze.com

شماره تماس: 09202752500

ایمیل: tiksaze@gmail.com

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید