چرا کارمندان برخی وزارتخانه با مزایا و رفاهیاتی که دریافت می‌کنند باید حقوق بسیار بالاتری را دریافت کنند؟

 نارضایتی‌ معلمان از نظام ناعادلانه پرداخت حقوق / در آموزش و پرورش عدالت بیرونی و درونی وجود ندارد

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، نبود عدالت بیرونی و درونی در وزارت آموزش و پرورش منجر به ایجاد نارضایتی‌هایی در میان معلمان شده است.

یکی از معلمان با تأکید بر اینکه با ۲۴ سال سابقه کار و مدرک کارشناسی زبان انگیسی در حکمم ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان حقوق درج شده است؛ نسبت به توزیع ناعادلانه منابع بودجه برای پرداخت حقوق گلایه‌هایی را مطرح کرد.

او این پرسش را مطرح کرد: چرا کارمندان برخی وزارتخانه با مزایا و رفاهیاتی که دریافت می‌کنند باید حقوق بسیار بالاتری را دریافت کنند؟ به عنوان یک معلم بعد از ۲۴ سال کار کردن و داشتن دو فرزند هنوز نتواسته‌ام یک خانه بخرم و بعد از مدرسه هم در اسنپ کار می‌کنم.

این معلم که تمایلی به انتشار نامش ندارد،‌ گفت: علاوه بر حقوق پایین یکی از مشکلات اصلی معلمان نداشتن مسکن است،‌ بنده ۲۴ سال کار کردم و نتوانستم خانه بخرم،‌ با این رشد قیمت‌ها دیگر امیدی ندارم که بتوانم خانه‌دار شوم و همین ناامیدی از آینده تبعات بسیاری دارد، در شهر شیراز که تعاونی فرهنگیان داشتیم که آن هم تعطیل شد.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش روز گذشته، با اشاره به اینکه همسان‌سازی بحث مجزایی از رتبه‌بندی است و خوشبختانه هفته گذشته در هیئت دولت بحث عدالت و برابری در پرداخت‌ها مصوب و سازمان اداری استخدامی موظف به پیگیری شد این کار اساسی در راستای تحقق شعار عدالت در پرداخت انجام می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید