معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک توسعه تعاون که در ساختمان مرکز آموزش و پژوهش برگزار گردید گفت: بانک توسعه تعاون با هدف تأمین مالی و ارتقای بخش تعاون در اقتصاد ملی تأسیس شده است.

تأکید بر افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، مهدی مسکنی افزود: حضور و فعالیت مؤثرتر بانک نیاز به شروطی دارد که یکی از آن‌ها افزایش سرمایه است و وزارت تعاون از هرگونه اقدام در جهت افزایش سرمایه بانک حمایت می‌کند.
مسکنی ادامه داد: بانک توسعه تعاون می‌تواند به توسعه اقتصاد مقاومتی و اقتصاد مردمی کمک کند.
معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تجربه و امکانات بانک توسعه تعاون همچون ابزارهای اعتبار سنجی می‌تواند به این معاونت در رتبه‌بندی شرکت‌های تعاونی یاری رساند افزود: با استفاده از ابزارهای اعتبار سنجی ریسک فعالیت در امور مالی نیز به شدت کاهش می‌یابد.
مسکنی همچنین با اشاره به حضور صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاون افزود: بانک توسعه تعاون در کنار صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون می‌توانند زنجیره‌ای از خدمات به متقاضیان و فعالان تعاونی ارائه دهند.
وی افزود: بانک توسعه تعاون برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه ارائه خدمات اعتباری و بانکی برای تعاون گران در نظر گرفته است و اعطای تسهیلات با نرخ ترجیحی به تولیدکنندگان و کارآفرینان بخش تعاون از مهم‌ترین مأموریت‌های بانک به شمار می‌رود.
حجت اله مهدیان، مدیرعامل بانک توسعه تعاون نیز در این دیدار بر حمایت از طرح‌های دولت سیزدهم در حوزه اقتصاد و بخش تعاون تأکید کرد و گفت: برای تقویت بخش تعاونی اقتصاد نیاز به حضور پررنگ بانک توسعه تعاون است.
وی افزود: افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون می‌تواند اقدامات توسعه‌ای ما را چند برابر ارتقا دهد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید