تست کرونای این ستاره آرژانتینی خیلی زود منفی شد و او از کشورش به فرانسه برگشت اما تبعات این بیماری همچنان ادامه داشته و به گفته خود مسی، روند درمانش طولانی‌تر از زمانی شد که انتظار داشت.

غیبت مسی در دیدار تیم ملی آرژانتین با شیلی و کلمبیا

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، از فهرست تیم ملی آرژانتین برای دیدار مقابل شیلی و کلمبیا خط خورد.

مسی فصل دشواری را پشت سر گذاشته و ابتلا به کرونا در تعطیلات کریسمی و سال نوی میلادی باعث شده که این بازیکن قادر به همراهی پی اس جی در هفته‌های اخیر نباشد.

تست کرونای این ستاره آرژانتینی خیلی زود منفی شد و او از کشورش به فرانسه برگشت اما تبعات این بیماری همچنان ادامه داشته و به گفته خود مسی، روند درمانش طولانی‌تر از زمانی شد که انتظار داشت.

پاری سن ژرمن امید زیادی داشت که تیم ملی آرژانتین از استفاده از این بازیکن صرف نظر کند و به او فرصت بیشتری برای استراحت در وقفه دیدارهای ملی پیش رو بدهد. آنها حتی این درخواست را با فدراسیون فوتبال آرژانتین نیز مطرح کرده بودند و در نهایت مسی جایی در فهرست اعلام شده نداشت.

آرژانتین پیش از این صعودش به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ را قطعی کرده، بنابراین دلیلی هم برای ایجاد فشار بیشتر روی مسی ندارد.

پی اس جی نیاز دارد که مسی هرچه زودتر آماده شود تا بتواند با تمام قوا در دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید در تاریخ ۱۵ فوریه به میدان برود.

پاری سن ژرمن پیش از این به خوبی با درد از دست دادن ستاره‌ها در لیگ قهرمانان آشنا بوده و نیمار عملا مجبور شد سه سال صبر کند تا بتواند در مرحله حذفی این رقابت اروپایی برای تیمش به میدان برود.

مسی از ابتدای فصل تا به حال در ۱۲ بازی از ۲۶ بازی پی اس جی غایب بوده و به همین دلیل نتوانسته ریتم بازی خود را پیدا کرده و هماهنگی خوبی با سایر هم تیمی‌هایش در پارک دو پرنس داشته باشد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید