نشست مشترک بررسی بسته پیشنهادی حذف ارز ترجیحی با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس مجلس شورای اسلامی و اعضای هیات رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ امشب برگزار می‌شود.

جلسه مشترک مخبر، قالیباف، میرکاظمی برای بررسی بسته پیشنهادی حذف ارز ۴۲۰۰ تومان
به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، نشست مشترک بررسی بسته پیشنهادی حذف ارز ترجیحی با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس مجلس شورای اسلامی و اعضای هیات رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ امشب برگزار می‌شود.

 امشب(دوشنبه ۲۷ دی) جلسه مشترک دولت و مجلس برای بررسی راهکارهای جبرانی حذف ارز ترجیحی در قالب یارانه نقدی و غیر نقدی برگزار می‌شود.

این نشست مشترک با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و اعضای هیات رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، دولت برنامه اجرایی حذف ارز ترجیحی و شیوه جبران تاثیرات آن در معیشت مردم را امروز به کمیسیون تلفیق بودجه مجلس تقدیم کرد.

به گفته زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق، این برنامه در کمیسیون تلفیق و در کارگروه مشترکی با دولت بررسی خواهد شد و این کمیسیون نظر نهایی خود را درباره اجرای آن و در راستای تقویت معیشت مردم در صورت حذف این ارز اعلام خواهد کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید