یک کارشناس بازار سهام گفت: بازار فردا باید متعادل‌تر از این چند روز باشد، اما خروج نقدینگی بازار را به باتلاقی تبدیل کرده که افراد را به سمت خود می‌کشاند.

پیش بینی بورس برای فردا سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ / سهامداران پول جدید به بورس نیاورند

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، در حالی که بورس امروز با رشد کار خود را آغاز کرد، در میانه معاملات ورق برگشت و روند منفی ادامه یافت. کارشناسان برای فردا نیز مشابه وضعیت امروز را پیش‌بینی می‌کنند.

علی عصاری، کارشناس بازار سهام گفت: امروز شاهد این بودیم که بازار تا حدود ۱۱ صبح حرکت مثبتی داشت و بعد از آن قوی‌تر از حرکت مثبت، منفی شد. این شرایط نشان از این است که یا شاخص در حال کنترل شدن است یا فرصتی برای خروج برخی از سهامداران است. به این ترتیب که قیمت را برای سهامدار جذاب و از آنجا به بعد میزان بیشتری از سهم را خارج می‌کنند.

وی ادامه داد: این حرکت قبلا هم در تک‌سهم‌ها انجام می‌شد و اتفاق خوشایندی نیست. ما هر روز شاهد خروج نقدینگی از بازار هستیم و این بورس را شکننده می‌کند. شرایط بازار اصلا مساعد نیست و من توصیه نمی‌کنم که سهامداران پول جدیدی وارد کنند. همچنین افراد باید میانگین کم کردن و کارهای این‌چنینی را فراموش کنند.

عصاری عنوان کرد: در بازار فردا هم همین برنامه هست. احتمالا اندکی مثبت برای تشویق ورود به بورس و مجدد منفی. البته بازار فردا باید متعادل‌تر از این چند روز باشد، اما متاسفانه خروج نقدینگی بازار را به باتلاقی تبدیل کرده که افراد را به سمت خود می‌کشاند. در میان و بلندمدت توصیه‌ای به ورود پول نمی‌کنم مگر اینکه روند و حرکت بازار همراه با ورود نقدینگی به بازار عوض شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۱۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید