رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از قتل زن و شوهری میانسال توسط فرد مسلح ناشناس در خیابان فرخی سیستانی زاهدان خبر داد .

جنایت هولناک در زاهدان / زن و شوهر میانسال سر سفره شام گلوله باران شدند

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی اظهارداشت: ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه شب گذشته در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام قتل مسلحانه زوجی میانسال داخل منزلشان در خیابان فرخی سیستانی زاهدان سریعا کارآگاهان پلیس آگاهی استان در صحنه حاضر شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه با اجساد مردی ۵۷ ساله و همسر ۵۱ ساله‌اش که آثار اصابت گلوله بر سر و صورت مشهود بود رو به رو و در بررسی‌ها مشخص شد عروس آن‌ها نیز بر اثر اصابت گلوله مجروح شده است.

رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در تحقیقات از دیگر ساکنان منزل (یک پسر و سه دختر مقتولان) مشخص شد که فرد مسلح ناشناسی با لباس محلی و سر و صورتی پوشیده، پس از ورود به داخل منزل با تهدید اسلحه کلاش قصد سرقت زیورآلات ساکنان را داشته با داد و فریاد اهالی به سمت آن‌ها شلیک و پس از به قتل رساندن این زوج و مجروح ساختن عروسشان سوئیچ خودروی پژو پارس آن‌ها را که به دیوار آویزان بوده برداشته و با سرقت خودرو از داخل حیاط متواری می‌شود.

وی با اشاره به انتقال سریع فرد مجروح شده به بیمارستان خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله پس از وقوع این جنایت تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز که به محض حصول نتیجه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید