قیمت فروش دلار در صرافی ملی نسبت به روز گذشته ۲۸۲ تومان ارزان‌تر شد.

نرخ ارز ۲۷ دی ۱۴۰۰ / قیمت دلار دولتی و آزاد چند؟

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری ‌آنلاین، دلار امروز ۲۷ دی ۱۴۰۰ تا ساعت تنظیم این خبر در بازار آزاد در حدود قیمتی ۲۷ هزار و ۲۱۰ تومان معامله شد. در صرافی‌های بانکی نیز ۲۵ هزار و ۹۸۰ تومان اعلام شد که قیمت آن نسبت به روز گذشته ۲۸۲  تومان ارزان تر شده است.

قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۵ هزار و ۴۶۵ تومان و ۲۵ هزار و ۹۸۰ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۲۸۲ تومان ارزان‌تر شده است.

 قیمت خرید یورو ۲۸ هزار و  ۶۷۸ تومان و قیمت فروش آن ۲۹ هزار و ۲۵۷ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۲۸۳ تومان ارزان تر شده است.

امروز در اولین نرخ اعلامی از سوی صرافی ملی قیمت خرید و فروش دلار به ترتیب ۲۵ هزار و ۶۴۳ تومان و ۲۶ هزار و ۱۶۱ تومان اعلام شد.همچنین، قیمت خرید یورو  ۲۸ هزار و ۸۵۶ تومان و قیمت فروش آن  ۲۹ هزار و ۴۳۹ تومان اعلام شد. که در نرخ‌های اعلامی بعدی از سوی صرافی ملی قیمت دلار و یورو کاهش یافت.

همچنین تا همین ساعت، نرخ میانگین دلار در بازار متشکل ۲۵ هزار و ۳۲۱ تومان و نرخ میانگین یورو ۲۸ هزار و ۶۳۶ تومان اعلام شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید