صبح امروز مراسم تشیع پیکر محمدرضا یزدانی‌خرم، رییس اسبق فدراسیون‌های کشتی و والیبال در محل خانه والیبال ایران برگزار شد.

مراسم تشییع محمدرضا یزدانی‌خرم برگزار شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، در مراسم تشیع پیکر «محمدرضا یزدانی‌خرم» مدیران و شخصیت‌های ورزشی مانند سیدمحمد پولادگر، حسین رضازاده، سیدمحمدشروین اسبقیان، نصرالله سجادی، علیرضا دبیر، رامین طباطبایی، سیدرضا صالحی‌امیری، محمدرضا داورزنی و جمع زیادی از پیشکسوتان والیبال ایران حضور داشتند.

یزدانی‌خرم از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۸۵ رییس فدراسیون والیبال بود و از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰ ریاست فدراسیون کشتی را بر عهده داشت.

«محمدرضا داورزنی» رییس فدراسیون والیبال ایران در این مراسم با اشاره به خدمات یزدانی‌خرم در ورزش ایران گفت:‌ کارهایی که امروز می‌کنیم ادامه اقداماتی است که یزدانی خرم در دوران ریاست خود انجام می‌داد. اثر برنامه‌ریزی‌های او در تاریخ جاودان می‌ماند. امروز نسل هشتم پس از آغاز ریاست او وارد والیبال شده است. افتخار می‌کنم که راه او را ادامه می‌دهیم.

بسیاری از پیشکسوتانی که امروز در مراسم وداع با یزدانی خرم حضور داشتند نسلی بودند که به گواه داورزنی با اقدامات این رییس اسبق فدراسیون به والیبال ایران و جهان معرفی شدند.

مصطفی کارخانه یکی از مربیان سازنده والیبال ایران است که سابقه یک دهه همکاری با رییس فقید فدراسیون والیبال را دارد. وی در این مراسم با اشاره توجه رییس اسبق فدراسیون والیبال به اخلاق در ورزش گفت: حدود ۱۰ سال با یزدانی‌خرم همکاری کردم و در مکتب او بزرگ شدم. مهمترین توصیه این مدیر انقلابی این بود که همان اندازه که به رشد تکنیکی و تاکتیکی توجه می‌کنیم، به رشد اخلاقی هم بپردازیم.

پیمان اکبری از دیگر پیشکسوتانی بود که در این مراسم حضور داشت. کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال ایران با اشاره به الگو بودن یزدانی‌خرم برای ورزش ایران گفت: همه ما بازیکنان والیبال فرزندان او بودیم و همیشه ما را نصیحت می‌کرد که الگوی جوانان و ورزشکاران باشیم.

در این مراسم «علیرضا دبیر» رییس فدراسیون کشتی هم حضور داشت و ذکر خاطره‌ای از یکی از مدیران ورزش ایران پرداخت. وی در حاشیه این مراسم گفت: در سال ۸۶ زمانی که می‌خواستم رییس فدراسیون شوم  مصطفی آجورلو جلسه‌ای بین من و مرحوم یزدانی‌خرم برگزار کرد که رییس اسبق فدراسیون کشتی در آن جلسه مثل پسرش با من برخورد کرد و به احترام این مدیر از  رقابت با او کنار کشیدم. او یکی از بهترین رییسان فدراسیون کشتی بود و قطعا مدال‌های تاریخی المپیک لندن نتیجه زحمات او بود.

زحماتی که یزدانی‌خرم برای توسعه ورزش ایران در بخش مدیریت کشید امروز از زبان مسوولان این بخش در تشیع پیکر او جاری شد.

سیدرضا صالحی‌امیری در حاشیه این مراسم گفت:یزدانی‌خرم پدر ورزش ایران زمین بود. او پرچمدار اخلاق در ورزش بود. در این چند سال دائم با او در تماس بودم و همیشه تذکر اخلاقی می‌داد. هفته آینده مراسمی برای قدردانی از این انسان بافضیلت برگزار می‌کنیم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید