مدیرعامل جمعیت هلال احمر گفت: درحال حاضر نگرانی این است که شاید لازم باشد بخشی از آب پشت سد را رها کنند که در این صورت منازل پایین دست آن باید تخلیه شود.

روستاها در مسیر آب خروجی سد استقلاب میناب باید تخلیه شوند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب گفت: روستاهای در مسیر سیلاب سد استقلال این شهرستان با توجه به تداوم شرایط بارندگی و احتمال باز شدن تدریجی دریچه‌های آن هرچه سریع تر تخلیه شوند.

مجید سلحشور افزود: افزون‌بر ۱۰ روستا در مسیر روان آب خروجی سد استقلاب میناب قرار دارند که لازم است سریع تر تخلیه شوند.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی لازم به اهالی این روستاها انجام شده و جمعیت هلال احمر و سایر ارگان‌های خدمات رسان در منطقه حضور فعال دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گفت: درحال حاضر نگرانی این است که شاید لازم باشد بخشی از آب پشت سد را رها کنند که در این صورت منازل پایین دست آن باید تخلیه شود.

مختار سلحشور ادامه داد: جمعیت هلال احمر هرمزگان آمادگی دارد در صورتی که چنین نیازی ایجاد شد به همراه بسیج که اکنون درحال خدمات دهی به مردم است نسبت به اسکان اضطراری مردم اقدام شود.

وی اضافه کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر هم اکنون به همراه عوامل بسیج درحال کمک به تخلیه آبگرفتگی منازل مردم هستند.

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان در مجموع ۱۸۷ و ۱۰ دهم میلی‌متر باران در شهرستان میناب و ۹۷ و هفت دهم میلی‌متر باران در شهرستان رودان که در بالادست سد استقلال میناب قرار دارد باریده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید