احمد نوراللهی، هافبک سابق پرسپولیس که شب گذشته در بازی برابر الشارجه ضربات پنالتی خود را از دست داد، با انتشار متنی به زبان عربی از هواداران الاهلی عذرخواهی کرد.

نوراللهی به زبان عربی از هواداران الاهلی عذرخواهی کرد / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، دیشب الاهلی امارات در مصاف با الشارجه در جام حذفی امارات به میدان رفت که در ضربات پنالتی حذف شد. نوراللهی در این دیدار شب کابوس واری را پشت سر گذاشت. وی در جریان بازی یک پنالتی را از دست داد. در ضربات پنالتی هم بار دیگر ضربه خود را از دست داد تا در نهایت شباب الاهلی با نتیجه ۴ بر ۲ شکست بخورد و از دور رقابت های کنار رفت.

عکس | عذرخواهی طولانی نوراللهی به زبان عربی از هواداران الاهلی

هافبک سابق پرسپولیس با انتشار متی به زبان عربی از کادرفنی، بازیکنان، مدیریت و هواداران شباب الاهلی عذرخواهی کرد. ترجمه متن به شرح زیر است:

سلام علیکم بر برادارنم در تیم، کادرفنی، مدریریت و هوادارن بزرگ شباب الاهلی. امروز روز ما نبود و از تمام شما عذرخواهی می کنم. مخصوصا من روز خوبی نداشتم و در این بازی برد برای ما مقدر نشده بود. مطمئن هستم تمام کلمات عذرخواهی کافی نخواهد بود.

شما مستحق بهترین ها هستید. شما باید همیشه صدرنشین و در قله باشید همچنان که همیشه به عادت کردید و دارید. من به شما قول می دهم که در ادامه با تمام وجودم تلاش کنم تا باعث خوشحالی شما شوم. منتظر من و همبازی هایم باشید تا مسیرمان را تصحیح کنیم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید