ارزهای دیجیتال هم به همین شکل عمل می‌کنند. یعنی این نوع از ارزهای رمزنگاری شده به این دلیل در حال شکل‌گیری و گسترش هستند که بتوانند مشکلات موجود در سیستم مالی و درآمدزایی مردم را حل کنند.

چرا آکادمی آینده برای شروع یادگیری ارز دیجیتال بهترین انتخاب است؟

در این روزها ارزهای دیجیتال، کلمه ترند فضای کسب و کار و درآمدزایی در سراسر جهان است. بسیاری از افرادی که شاید تا قبل از آشنایی با بازار ارزهای دیجیتال و آموزش کریپتوکارنسی در وضعیت اقتصادی متوسط و گاها نه چندان خوب قرار داشتند. با فعالیت در بازارهای مالی جهانی مانند ارز دیجیتال و بازار فارکس توانستندف ره صد ساله را یک شب طی کنند.

در این مقاله قصد داریم راه های درآمدزایی از بازار ارزهای دیجیتال و بازار فارکس را برای شما عزیزان بازگو کنیم. و در ادامه به معرفی بهترین آموزشگاه آموزش ارز دیجیتال در مشهد که با آموزش کریپتوکارنسی و آموزش فارکس،  در راه رسیدن به موفقیت در بازارهای مالی جهانی می‌تواند نقش مؤثری در مسیر معامله‌گری، علاقه‌مندان به این حوزه ایفا کند، می‌پردازیم.

چرا آموزش ارز دیجیتال یا آموزش کریپتوکارنسی واجب است؟

نگاهی به تاریخ بشر بیاندازید. آیا هیچ انسانی را می‌شناسید که تاب مقاومت و مخالفت با وجود چیزی که باعث راحت تر شدن زندگی شده را داشته باشد.

وجود همچنین چیزی تقریبا محال است. چراکه با انجام این آن شخص آسیبی به کیفیت و سرعت زندگی خود نیز آسیب زده است.

ارزهای دیجیتال هم به همین شکل عمل می‌کنند. یعنی این نوع از ارزهای رمزنگاری شده به این دلیل در حال شکل‌گیری و گسترش هستند که بتوانند مشکلات موجود در سیستم مالی و درآمدزایی مردم را حل کنند.

در حال حاضر مشکلات و مسائلی مانند متمرکزسازی سیستم های مالی در انحصار بانک ها، مسائل مربوط به نوسانات ارزش دلار در دنیا، مشکلات مربوط به فقدان وجود فضای ذخیره‌سازی یکپارچه و کارآمد، سرعت پایین و سیستم مستهلک مراودات اقتصادی در سطح بین‌المللی گریبان‌گیر مردم در اقصی نقاط کره زمین است.

ارزهای دیجیتال و بلاک‌چین برای رفع و حل این مسائل به مدد انسان ها آمدند.

ارز دیجیتال چیست و چگونه کار می‌کند؟

چرا آکادمی آینده برای شروع یادگیری ارز دیجیتال بهترین انتخاب است؟

اگر از شبکه های اجتماعی استفاده کرده باشید، حتما حالات و ری‌اکشن های خود نسبت به پیام ها و محتواهای مختلف را با ایموجی نشان دادید. در این حالت شما احساس و واکنش خود نسبت به یک موضوع را در قالب یک شکلک بامزه در فضای مجازی نشان می‌دهید. ارزهای دیجیتال هم دقیقا همین کار را با سرمایه و دارایی های شما انجام می‌دهند.

ارز دیجیتال نماینده یا نمادی از میزان و ارزش دارایی شما در فضای مجازی یا کریپتو است. در این فرآیند پول و سرمایه شما تبدیل به کدهای کامپیوتری پیچیده‌ای می‌شود که با توجه به حجم سرمایه‌ای که درون هر یک از این کدها موجود است، ارزش و بهای آنها تغییر می‌کند.

این کدها کامپیوتری به وسیله توابع ریاضی و اصول پیچیده علم رمزنگاری تولید می‌شوند و بنا به میزان مهارت شخص یا گروهی که وظیفه کدنویسی و خلق این توابع را برعهده داشتند؛ غیرقابل نفوذ تر و ایمن تر می‌شوند.

شاید از خود بپرسید که چرا باید چنین فرآیند پیچیده‌ای طی شود تا پول شما تبدیل به یکسری رمز در فضای کریپتو شود. برای درک این موضوع باید بیشتر با فواید و فرصت های موجود در ارزهای دیجیتال آشنا شوید.

فواید ارزهای دیجیتال

· امکان کسب درآمد از ارز دیجیتال

مانند تمام بازارهای مالی در جهان که معامله‌گران و سرمایه‌گذاران در آنها، به خرید و فروش ارزها و سهام شرکت ها می‌پردازند. شرکت ها و مجموعه هایی که رمز ارز اختصاصی خود را دارند نیز می‌توانند، ارز دیجیتال‌شان را که حکم سهام آنها را دارد برای خرید و فروش در بازار ارزهای دیجیتال منتشر کنند. تا معامله‌گران فعال در بازار رمز ارزها بتوانند این ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کنند و از نوسانات ارزش این رمز ارزها سود کسب کنند.

اما ترید یا خرید و فروش ارزهای دیجیتال تنها روش درآمدزایی در این بازار پرشور نیست. شما می‌توانید از طریق بازی و سرگرمی، فروش آثار هنری خود به صورت NFT، شرکت در ICO های ارز دیجیتال (عرضه اولیه رمز ارزها)، استخراج ارز دیجیتال و... در بازار کریپتوکارنسی درآمدزایی کنید. حتی با شرکت در ایردراپ های ارز دیجیتال می‌توانید به صورت ۱۰۰% رایگان ارز دیجیتال دریافت کنید.

· تمرکز زدایی

در سیستم بانک داری سنتی، بانک‌ها و موسسات مالی که مردم سرمایه خود را در آنها سپرده‌گذاری کرده‌اند، می‌توانند تسلط کاملی بر دارایی های افراد داشته باشند و تمامی مراودات مالی ایشان را کنترل کنند.

اما در ارزهای دیجیتال هیچ‌گونه سازمان متمرکزی وجود ندارد تا تراکنشات مالی کاربران را بررسی کند. ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز فعالیت می‌کنند و تا حد زیادی سرمایه‌گذاران، معامله‌گران و استخراج کننده رمز ارزها هستند که موجب بقا و پایداری ارزهای دیجیتال می‌شوند.

· سرعت بالا و کارمزد کم در مقایسه با ارزهای فیات

ارز فیات، واحد پولی بدون پشتوانه‌ای است که از سوی دولت ها برای تحلیل و بررسی شرایط اقتصادی کشور چاپ می‌شود. ماند دلار، یورو، ریال، ین و... .

معمولا فرآیند تبدیل ارزهای فیات به یکدیگر وقت‌گیر و پیچیده است. این در حالی است که در دنیای ارزهای دیجیتال می‌توانید مبالغ زیادی از دارایی خود را در عرض چند دقیقه به آن سوی کره زمین منتقل کنید و یا بدون هیچ اتلاق وقت و زحمتی در حالی که روی کاناپه خانه خود لم دادید، دارایی دیجیتال خود را به رمز ارزهای دیگری تبدیل کنید.

تمامی این دلایل ارزهای دیجیتال را به یک پدیده نوظهور و جذاب برای جامعه جهانی تبدیل کرده است. اما با وجود تمامی این مزایاف بازار ارزهای دیجیتال، یکی از پرریسک ترین بازارهای مالی در سطح دنیاست. به علت اینکه تمامی مراحل رد و بدل و معامله ارزهای دیجیتال در فضای مجازی انجام می‌شود و بسیاری از تبهکاران و کلاهبرداران با هویت های جعلی در این فضا اقدام به سرقت دارایی دیجیتال مردم می‌کنند.

از طرفی نمی‌توانیم به زودی زود شاهد فراگیر شدن ارزهای دیجیتال در تمام سیستم های مالی دنیا باشیم. در حال حاضر کل سرمایه موجود در ارزهای دیجیتال، کمتر از ۱% اقتصاد جهان را تشکیل می‌دهند. به همین دلیل این صعنت برای رسیدن به سطح مطلوبی از کیفیت راه طولانی پیش‌رو دارد. اما این مسئله چیزی از ارزش های کریپتوکارنسی کم نمی‌کند؛ چراکه دیر یا زود قدرت های اقتصادی جهان برای کارآمدی بیشتر مجبور به پذیرش ارزهای دیجیتال یا ساخت ارزهای دیجیتال بومی خود هستند.

حال که با اهمیت و ارزش ذاتی ارزهای دیجیتال آشنا شدید، باید بدانید از کجا و چگونه صفر تا صد آموزش کریپتوکارنسی را فرا بگیرید.

آموزش کریپتوکارنسی با بهترین آموزشگاه آموزش ارز دیجیتال در مشهد "آکادمی آینده"

چرا آکادمی آینده برای شروع یادگیری ارز دیجیتال بهترین انتخاب است؟

دلایل مختلفی وجود دارد که آکادمی آینده را تبدیل به بهترین آموزشگاه آموزش ارز دیجیتال و آموزش فارکس در مشهد کرده است. در ادامه مهم ترین ویژگی های مجموعه آموزشی آکادمی آینده را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

· شفافیت بالا

آکادمی آینده جزو معدود مؤسسات آموزشی در زمینه آموزشی بازارهای مالی جهانی در سطح کشور است که تمامی جزئیات معاملات خود را به صورت کاملا شفاف در وبسایت به نشانی www.academyayandeh.ir خود منتشر می‌کند.

این کار نشان از قدرت و اطمینان این مجموعه آموزشی نسبت به استراتژی معاملاتی اختصاصی ابداعی خود دارد.

· بیان واقعیت، حتی اگر تلخ باشد

متاسفانه امروزه در کشور شاهد برخی از مؤسسات اموزشی در زمینه بازارهای مالی هستیم که تنها سعی دارند با صحبت از سودهای شیرین چند صد در صدی و درآمدهای نجومی، مخاطبان را فریب دهند و دوره ها و پکیج ها آموزشی خود را به فروش برسانند.

آکادمی آینده مفتخر است که بر اساس اهداف آموزشی خود، ابتدا کاربران خود را از تمامی چالش ها و خطرات موجود در بازار آگاه می‌سازد تا معامله‌گران بتوانند در وهله اول سرمایه خود را حفظ کنند. و سپس روش های به‌روز و معتبر درآمدزایی از ارزهای دیجیتال را بیان می‌کند.

· پشتیبانی مادام العمر

تیم پشتیبانی آکادمی آینده در حین برگزاری د.ره آموزشی و تا ماه‌ها پس از برگزاری دوره در کنار دانش‌پذیران خود خواهد ماند و پاسخگوی تمامی سوالات ایشان است.

· به‌روزرسانی رایگان دوره

اگر از کاربران سابق دوره های آموزش کریپتوکارنسی و آموزش فارکس آکادمی آینده باشید. تا ماه‌ها پس از اتمام دوره تمامی آپدیت ها دوره به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

· بازگشت وجه در صورت نارضایتی از کیفیت دوره

اگر از کیفیت و جامعیت مطالب ارائه شده در دوره آموزش کریپتو کارنسی و آموزش فارکس آکادمی اینده ناراضی باشید، پس از برگزاری جلسه اول هزینه دوره به شما بازپرداخت خواهد شد.

به نقل از تیم آموزشی آکادمی آینده:

در صورتی که داوطلبان شرکت در دوره های آموزش ارز دیجیتال در مشهد و آموزش فارکس در مشهد، شرایط شرکت در دوره حضوری را نداشته باشند. می‌توانند در دوره غیر حضوری آموزش کریپتوکارنسی و آموزش فارکس که با همان کیفیت دوره حضوری برگزار می‌شود شرکت کنند.

کد خبرنگار: ۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سینا IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    0 0
    آکادمی آینده خیلی عالیه. من دوره‌م پاییز تموم شد ولی هنوز با مدرسمون آقای اشرف زاده و آقای رجبی ارتباط دارم و سوالام رو ازشون میپرسم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید