در آیین تجلیل از مادران و همسران مکرمه شهدا رئیس سازمان صداوسیما بیان کرد شما صاحب رسانه هستید و ما در رسانه ملی امانت دار شما هستیم.

تجلیل از صاحبان اصلی رسانه

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، آیین تجلیل از مادران و همسران شهدا با عنوان «هم پای ملائک» با حضور دکتر پیمان جبلی رئیس رسانه ملی، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، جمعی از هنرمندان، جمعی از خانواده معظم شهدا و خانواده ایثارگران رسانه ملی در سالن مولانای مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

پیمان جبلی (رئیس رسانه ملی) در این همایش خطاب به مادران و همسران شهدا گفت: شما صاحب رسانه هستید و ما در رسانه ملی امانت دار شما هستیم. جبلی با تأکید بر اینکه خانواده شهدا امانت بزرگی را بر دوش ما نهاده اند، گفت: نگاه معصومانه و مظلومانه شهدای شما به ما خیره شده است و این نگاه برای ما عبرت آموز است. وی افزود: ما امروز این توفیق را یافته‌ایم خدمت شما باشیم.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه در دوره ریاست جدید در صداوسیما و در این دوره تحولی، افتخار ما این است که قاب تصویر رسانه ملی دائم مزین به این ستاره‌ها باشد، گفت: ما می‌دانیم از شما چه تحویل گرفته‌ایم، صاحب رسانه شما هستید و ما امانتدار شماییم.

پیمان جبلی رییس رسانه ملی، سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور و جمعی از خانواده معظم شهدا و از جمله خانواده ایثارگران رسانه ملی در این مراسم حضور داشتند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید