مردی که با کشیدن دم شتر قصد آزار این حیوان را داشت به مجازات عمل خود رسید.

لگد جانانه شتر به مرد حیوان آزار / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئوهای زیادی در فضای مجازی از ویدئوهای سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئوهای آموزشی و حوادث منتشر می‌شود. اما برخی از این ویدئوها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئوهایی داغ می‌شوند ویدئوهای مربوط به دنیا حیوانات هستند. مانند ویدئویی که صحنه مجازات یک مرد حیوان آزار را به تصویر می‌کشد.

بنا به گزارش Manoramaonline همه ما از بزرگترهایمان در مورد عقوبت اعمالمان (کارما) که ما را رها نخواهد کرد پند و اندرز شده ایم. هر زمانی که تمایل پیدا کرده ایم تا مسیر و راهی میانبر را انتخاب کنیم یا مسیر درست را کنار بگذاریم کارما به ما هشدار می‌دهد تا زودتر به مسیر درست برگردیم.

ویدئویی که به تازگی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده صحنه‌ای از یک کارمای بد را نشان می‌دهد. اگرچه ممکن است این ویدئو در نگاه نخست کمی خنده دار به نظر برسد، اما پیامی مهم نیز با خود دارد. اینکه کارمای بد فورا با نتایج بد به ما پاداش می‌دهد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود یک مرد تلاش می‌کند تا حین عبور از کنار یک شتر، دم این حیوان را بکشد. در همین لحظه در حالی که او سعی می‌کند دم شتر را بگیرد با یک لگد غافلگیرانه شتر به جلو پرتاب می‌شود. «سوسانتا ناندا»، مامور جنگلبانی هند با انتشار این ویدئو در توئیتر خود نوشت: «کارما بسیار زود برمی گردد.»

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید