بادی اسپلش‌، نوعی از عطرهای سبک موجود در بازار است. این محصول، جزء جدا نشدنی وسایل بهداشتی افرادی است که به دنبال یک رایحه ای ملایم و ماندگار برای پوست کل بدنتان می باشد. چه بعد از دوش صبحگاهی یا قبل از خواب یا یک مناسبت ویژه.

ویکتوریا سکرت پرفروش‌ترین و جذاب ترین بادی اسپلش

بادی اسپلش، درمقایسه با ادوپرفیوم و ادوتویلت، سبک‌تر و رقیق‌تر است و ماندگاری و قیمت کمتری نسبت به آن‌ها دارد. این نوع عطر پوست بدن شما را هیدراته می‌کند و رایحه ملایم آن در تمام طول روز همراه شما خواهد بود.

 درحال حاضر بادی اسپلش‌ با قیمت‌های مختلف در بازار وجود دارند و خانم‌ها، بیشترین طرف‌دار آن هستند. اما در بین برندهای متفاوت، بهترین و پرفروش‌ترین بادی اسپلش در جهان کدام است؟

جشنواره بادی اسپلش ویکتوریا سکرت، پرفروش‌ترین بادی اسپلش دنیا

هنگامی که به لیست محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین بادی اسپلش‌های زنانه نگاهی می‌اندازیم و در سبد مورد استفاده اکثر بازیگران محبوب دنیا، سلبریتی ها و حتی پولدارترین خانم ها و آقایان در دنیا بادی اسپلش ویکتوریا سکرت جزء محصولات اصلی و ثابت است. بدون شک بادی اسپلش برند ویکتوریا سکرت اصل Victoria's Secret که در فروشگاه سوراو جشنواره فروش آن برگزار شده است و در صدر بهترین های این لیست به چشم می‌خورد که در آنلاین شاپ های ایرانی نظیر دیجی کالا، سوراو، پاپریا، ریحا به فروش می رسند. این ادکلن های مخصوص بدن، رایحه‌های ماندگارتری نسبت به دیگر بادی اسپلش‌های موجود در بازار دارند. از طرف دیگر، طراحی عطرهای این مجموعه بسیار حرفه‌ای انجام می‌شود و به‌همین دلیل رایحه‌های خاص آن برای خانم‌های شیک و خوش‌سلیقه، بهترین انتخاب است.

ویکتوریا سکرت پرفروش‌ترین و جذاب ترین بادی اسپلش

به ‌علاوه نمی‌توان از جذابیت خود برند ویکتوریا سکرت برای خانم‌های سراسر جهان صرف‌نظر کرد. این برند ابتدا فعالیت خود را در سال ۱۹۷۷ و با تولید لباس زیرهای زنانه آغاز کرد. هدف از تاسیس این مجموعه، ایجاد یک برند کاملا تخصصی، شیک و لاکچری برای خرید خانم‌ها بود. نام ویکتوریا سکرت نیز، از نام ملکه انگلیس برگرفته شده‌است تا احساس قدرت و ارزشمندی توام با زنانگی را برای خانم‌ها به‌ارمغان بیاورد. بنابراین بی‌دلیل نیست که اکثر خانم‌ها، انواع بادی اسپلش ویکتوریا سکرت را به‌دلیل حس فوق‌العاده‌ای که به آن‌ها می‌بخشد، به سایر برندها ترجیح می‌دهند.

بسته‌بندی جذاب و بافت بسیار سبک بادی اسپلش ویکتوریا سیکرت از دیگر مزایای این محصول است. انواع رایحه‌های آن توانسته‌است طرفداران زیادی در سراسر جهان پیداکند. دراین بین چند عدد از آن‌ها در گروه پرفروش‌ترین بادی اسپلش های زنانه ویکتوریا سکرت قرار دارد.

دلایلی که هر خانم یا آقا باید و حتما یک بادی اسپلش داشته باشد؟

۱- عطر و یا ادکلن با برخورد به پوست به علت داشتن الکل زیاد ایجاد حساسیت می کند ولی بادی اسپلش پوست را آبرسانی می کند.

۲- قبل از خواب و یا در شرایط ویژه و یا وقتی که صبح از خواب بیدار می شوید زدن ادکلن به علت بوی غلیظ و تند ایجاد سردرد می کند و یا مشام شما را اذیت خواهد کرد. که این در بادی اسپلش به اینگونه نیست و با دادن بوی ملایم و ماندگار شب قبل از خواب می تواند باعث آرامش شما شود.

۳- بادی اسپلش ویکتوریا سکرت اورجینال برخلاف ادکلن یا عطر از ایجاد بوی بد بدن در طول روز یا شب کاملا جلوگیری می کند و نمی گذارد عرق و باکتری های روی بدن شما ایجاد بوهای ناخوشایند را تولید و تشدید کنند.

۴- حجم بادی اسپلش های Victoria's Secret (۲۵۰ میل) و بسیار زیاد است. و برای استفاده مداوم کل بدن می توان ۶ ماه برای شما حداقل استفاده داشته باشد. بعضی از عزیزان حتی اگر ادکلن های ارزان را که مناسب پوست آن ها نیست استفاده کنند در مقایسه با یک بادی اسپلش ویکتوریا بسیار گران تمام می شود.

۵- استفاده از بادی اسپلش ویکتوریا سکرت یکی از محصولات ثابت زوج های جوان و یا تازه عروس ها می باشد.

۶- بادی اسپلش ویکتوریا سکرت را می توان برای کل بدن استفاده کرد به ویژه نقاط حساس.

نکته مهم از مشاوران فروشگاه سوراو در خصوص بادی اسپلش ویکتوریا

بادی اسپلش ویکتوریا سکرت با محصولات دیگری که شما با قیمت های پایین به اسم بادی اسپلش خریداری می کنید بسیار متفاوت است. زیرا پرفیوم و یا عطر خود می تواند باعث سرطان پوست، تیرگی، خشکی و شایع ترین بیماری های پوستی شود. در فرمولاسیون ویکتوریا سکرت از پرفیوم های مناسب پوست و سالم که بدون هیچ گونه عوارضی می باشد استفاده می شود. و همزمان با دادن اغواکننده ترین عطر به بدن شما همزمان باعث آبرسانی و شادابی پوست شما می شود. پس به هیچ عنوان به خاطر یک قیمت ناچیز از محصولات رده پایین استفاده نشود. این نکته هم بسیار مهم است که اکثر بادی اسپلش های ویکتوریا سکرت بازار معمولا "های کپی" یا بازار مشترک هستند و یا به عبارتی دیگر فیک می باشند که در جشنواره سوراو محصولات اصل را می توانید تهیه کنید.

ویکتوریا سکرت پرفروش‌ترین و جذاب ترین بادی اسپلش

لیست پرطرفدارترین مدل های بادی اسپلش ویکتوریا

۱- بادی اسپلش bombshell

این بادی میست، به‌لطف تعداد رضایت بالای مصرف‌کنندگان لقب پرفروش‌ترین عطر بدن ویکتوریا سکرت را به خود اختصاص داده‌است. رایحه گلی و عجیب‌وغریب این بادی اسپلش ویکتوریا سکرت، ترکیبی از پشن‌فروت بنفش، ارکیده وانیلی و گل پیونی زردرنگ است و یک رایحه سبک و غیرشیرین دارد.

۲- بادی اسپلش ویکتوریا سکرت Pure Seduction

اگر از رایحه‌های ملایم و شیرین خوشتان می‌آید، این بادی اسپلش می‌تواند محبوب‌ترین عطر بدن شما باشد. رایحه باورنکردنی و لطیف آن، از ترکیب نت‌های آلو و فریزیا در کنار عصاره‌های بابونه و آلوئه‌ورا به‌دست می‌آید. به‌این ترتیب، علاوه‌بر رایحه خوشی که برای پوست بدن ایجاد می‌کند، طراوت و نرمی پوست را نیز افزایش می‌دهد.

۳- بادی اسپلش Bare Vanilla

رایحه گرم، شیرین و زنانه‌ طراحی‌شده توسط ویکتوریا سکرت، باعث شده‌است تا این محصول در گروه پرفروش‌ترین بادی اسپلش‌های زنانه جهان قرار بگیرد. نت‌های شکوفه میوه سیب و گل یاسمن در کنار عطر شیرین وانیل، رایحه چوب صندل، کشمیر و مشک می‌نشیند و شما را شگفت‌زده می‌کند.

طبق بررسی های انجام شده انواع بادی اسپلش‌های برند ویکتوریا Victoria Secret، به‌دلیل محبوبیت بالای خود، معمولا به صورت فیک و باکیفیت پایین به فروش می‌رسد. بنابراین اگر به‌دنبال محصول اصل و با کیفیت اورجینال هستید، بهتراست بادی اسپلش ویکتوریا سکرت را از یک فروشگاه تخصصی و معتبر محصولات پوست و مو خریداری کنید.

توضیحات بیشتر جشنواره بادی اسپلش ویکتوریا سکرت:

فروشگاه سوراو به ‌عنوان یک واردکننده مستقیم انواع بادی اسپش ‌و لوسیون بدن ویکتوریا سکرت اصل، هر ساله جشنواره ای را به این منظور برگزار می کند.

جشنواره ما در عید نوروز، عید سعید فطر، عید تا عید، روز دختر و دیگر مناسب های ویژه برگزار می گردد. در این جشنواره ها قیمت محصولات بادی اسپلش اصل با تخفیف ویژه خواهد بود.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه کنید و بصورت آنلاین خرید کنید و یا از طریق ذیل با ما در ارتباط باشید.

https://suraw.com/brand/victorias-secret/

ایمیل: surawshop۱@gmail.com

تلفن تماس مستقیم: ۰۹۳۹۳۵۹۹۰۹۹

آدرس: ایران، آذربایجان غربی، سردشت ، خیابان وحدت - جنب بانک ملت - فروشگاه سوراو

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید