آرایش لب و استفاده از رژلب در سال ۲۰۲۲ یکی دیگر از ترندهای آرایشی است. در بالا اشاره کردیم که با توجه به استفاده از ماسک بیشتر تمایلات آرایشی در سال ۲۰۲۲ به سمت چشم ها متمرکز می شوند اما نمی توان این نکته را نیز نادیده گرفت که در این سال تماس های تجاری و ویدیویی رشد بسیار زیادی پیدا کرده اند.

​​۵ ترند آرایشی ارائه شده توسط تیم آرایش سرا در سال ۲۰۲۲

با فرارسیدن سال ۲۰۲۲ سبک های آرایشی متنوعی توسط شرکت های بزرگ مد و لوازم آرایشی معرفی میشوند. هر ساله با فرا رسیدن سال جدید شاهد ترند شدن سبک های آرایشی متنوع با ابزارهای مختلف آرایشی به روش‌های ویژه و جدید هستیم که باعث می شوند در طول مدت زمان همان سال، از این ترفند های آرایشی توسط افراد جویای مد و جوانان بیشتر استفاده شود و طرفداران ترندهای آرایشی در جهان به تهیه و اجرای این نوع سبک آرایشی بپردازند. این سبک های ترند تنها توسط برندهای معتبر جهانی که در زمینه مد و آرایش فعالیت می کنند معرفی می شوند. در این مقاله تلاش می‌کنیم تا ۵ ترند آرایشی در سال ۲۰۲۲ را به صورت خیلی مختصر و البته کامل به شما معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

خط چشم پهن و گربه ای

خط چشم پهن و گربه ای در دو سال اخیر با توجه به شیوع کرونا و استفاده از ماسک به یکی از ترندهای آرایشی تبدیل شده است. حتماً می‌دانید که بعد از استفاده از ماسک، چشم ها به صورت کاملاً نمایان ظاهر خواهند شد. در صورتی که به دنبال یک ترند بسیار زیبا و خاص در سال ۲۰۲۲ برای آرایش صورت هستید، استفاده از خط چشم های ماژیکی و معمولی برای آرایش چشم و کشیدن خط چشم پهن و گربه ای می‌تواند به شما کمک کند تا در این سال از آخرین متد آرایشی بهره مند شوید. با استفاده از مداد چشم یا ماژیک چشم می توانید خطوطی مورب در قسمت بالای پلک ایجاد کنید و آن ها را به شکل یک مثلث نازک تا انتهای چشم به یکدیگر متصل کنید. ضخامت این سبک خط چشم با توجه به فرم چشم مورد نظر و سلیقه شما می تواند متفاوت باشد.

استفاده از ریمل های رنگی

ریمل چشم رنگی در سال ۲۰۲۲ یکی دیگر از ترندهای آرایشی می باشد. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم در سال ۲۰۲۲ نیز مانند سال قبل با توجه به استفاده از ماسک، تمامی توجه ها به سمت آرایش چشم و ابروها است. برای این که بتوانید از این سبک و روش برای آرایش چشم استفاده کنید می بایست از انواع مختلف ریمل ها، علی الخصوص ریمل های رنگی استفاده کنید تا بتوانید از یکی دیگر از ترندهای آرایشی در سال ۲۰۲۲ بهره‌مند شوید. برای این کار می‌توانید از ترکیب رنگ ریمل ها با یکدیگر استفاده کنید به این صورت که یک لایه ریمل رنگی را بر روی مژه های خود بزنید و سپس با استفاده از ریمل مشکی یا قهوه‌ای بر روی مژه های خود بکشید. این کار باعث می شود تا یک لایه بسیار قوی از ریمل بر روی مژه های خود ایجاد کنید. بعد از انجام این روش میتوانید وضوح رنگ مورد نظر خود را تا حد مناسبی کاهش دهید و ظاهر نرم تری را به آرایش چشم خود بدهید. به این نکته نیز توجه کنید که در سال ۲۰۲۱ ریمل های رنگ سبز تیره و آبی در رده محبوب ترین رنگ ها برای ریمل های رنگی بودند.

​​۵ ترند آرایشی ارائه شده توسط تیم آرایش سرا در سال ۲۰۲۲

آرایش لب به سبک براق و سنتی

آرایش لب و استفاده از رژلب در سال ۲۰۲۲ یکی دیگر از ترندهای آرایشی است. در بالا اشاره کردیم که با توجه به استفاده از ماسک بیشتر تمایلات آرایشی در سال ۲۰۲۲ به سمت چشم ها متمرکز می شوند اما نمی توان این نکته را نیز نادیده گرفت که در این سال تماس های تجاری و ویدیویی رشد بسیار زیادی پیدا کرده اند. همین امر سبب شده است که در این گونه تماس ها چهره شما بدون ماسک نمایان شود و میتوانید بدون استفاده از ماسک چهره خود را نمایش دهید. به همین دلیل استفاده از رژلب های براق با رنگهای بسیار جسورانه می‌تواند به شما کمک کند تا به بهترین شکل ممکن آرایش صورت خود را در سال ۲۰۲۲ با آخرین سبک و متد جهانی اجرا کنید. استفاده از رژ لب به سبک های غربی و کره ای می‌تواند یکی دیگر از روش های مورد استفاده در سال ۲۰۲۲ برای آرایش صورت باشد که توجه تیم های برتر مد جهان را به خود جلب کرده است.

در سال ۲۰۲۲ همانند اوایل دهه ۲۰۰۰ استفاده از برق لب و شاین لب و یا استفاده از رژلب های براق به یک ترند جهانی تبدیل شده است و می بایست برای آرایش صورت و به ویژه لب های خود چنانچه می خواهید آخرین متدهای جهانی و جدیدترین سبک های آرایشی را اجرا کنید، حتماً میبایست لب های خود را براق کنید و یا از رژلب های براق استفاده کنید تا بتوانید جدیدترین ترند آرایشی را بر روی لب های خود اجرا کنید.

سبک مجسمه نرم

در سال ۲۰۲۲ یکی دیگر از ترندهای آرایشی، سبک آرایشی به روش مجسمه نرم است. در این روش آرایشی دیگر خبری از استفاده از کانتور نیست. استفاده از کانتور بر روی استخوان گونه ها و یا بینی مربوط به سالهای گذشته است و در سال ۲۰۲۲ دیگر خبری از استفاده از این سبک آرایشی نیست. در این سال دنیای جهانی آرایش و مد متوجه این موضوع شده است که راه بسیار آسان تری برای استفاده از لوازم آرایشی موجود و ساده‌تر برای ساختن چهره ای طبیعی و نچرال وجود دارد که می تواند چهره فرد آرایش شده را در عین زیبایی به صورت کاملا طبیعی و زیبا نشان دهد و دیگر نیازی به استفاده از کانتور بر روی گونه ها و غیر طبیعی نشان دادن چهره نیست.

ابروهای بلند یا لیفت شده

ابروهای بلند یا به اصطلاح لیفت شده در سال ۲۰۲۱ نیز به یکی از ترندهای آرایشی تبدیل شده بود و در سال ۲۰۲۲ نیز استفاده از ابروهای بلند یا به اصطلاح لیفت شده می‌تواند سبک آرایشی بسیار زیبایی را به وجود بیاورد. زمانیکه ابروها به صورت لایه های ورقه ای بسیار زیبا بر روی یکدیگر قرار می گیرند باعث می شوند تا با شانه کردن آنها به سمت بالا ظاهر زیبایی به چشم ها و ابروها بخشیده شود و چشم ها نیز به شکل بسیار خوبی نمایان شوند. همین امر سبب می شود تا زمانی که شما ابروهای خود را لیفت می‌کنید در سبک آرایش صورت، چشم ها و ابروهای شما ظاهر بسیار زیبایی به وجود بیاید که باعث می شود آرایش چهره شما کاملاً زیبا، ساده و نمایان باشد.

​​۵ ترند آرایشی ارائه شده توسط تیم آرایش سرا در سال ۲۰۲۲

در سال ۲۰۲۲ روش های بسیار زیادی به عنوان ترندهای آرایشی شناخته می شوند که ما چند مورد از بهترین و مهمترین آنها را در بالا به شما معرفی کردیم که می‌توانید با استفاده از لوازم آرایشی ساده و روزمره تمامی آنها را به راحتی اجرا کنید. تیم فروش و پشتیبانی فروشگاه اینترنتی آرایش سرا با تهیه و فروش بهترین برندهای لوازم آرایشی تلاش می‌کند تا بتواند لوازم آرایشی مورد نیاز برای اجرای ترندهای سال ۲۰۲۲ را در اختیار مصرف کننده قرار دهد. چنانچه نیاز دارید تا بتوانید سبک های آرایشی که در بالا به آنها اشاره کردیم را به خوبی اجرا کنید می توانید با مراجعه به سایت آرایش سرا به آدرس  arayeshsara.comمحصولات آرایشی مورد نظر خود را به راحتی مشاهده، بررسی و در صورت نیاز اقدام به خرید کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید