نه تنها این یک میلیون تومان برای خیلی‌ها کار می‌شود بلکه نشان می‌دهیم که نه با یک میلیون تومان بلکه با ۵۰۰ هزار تومان هم شغل ایجاد می‌شود و منتقدان مخرب وزیر جوان و جذاب کار خیط یا خیت می‌شوند.

چطور با ۵۰۰ هزار تومان شغل ایجاد کنیم؟

سلام نو - سرویس طنز: پس از سخنان کارشناسی، دقیق، متقن، جان دار، پا دار و با سر و ته وزیر محترم کار مبنی بر اینکه هنوز هم می‌توان با یک میلیون تومان شغلی را ایجاد کرد بعضی کارشناس‌های کرواتی، اصلاح‌طلب‌های وارداتی و اصولگراهای عشق‌ شروع به تخریب وزیر محترم کار کردند.

برخی گفتند که یک میلیون تومان الان نصف اجاره یک خانه هم نمی‌شود، برخی گفتند با یک میلیون تومان دست فروشی هم نمی‌توان کرد و برخی دیگر گفتند که وزیر است دیگر! یک حرفی زده که زده باشد و این یک میلیون تومان‌ها برای هیچ کس «کار» نمی‌شود.

اما! نه تنها این یک میلیون تومان برای خیلی‌ها کار می‌شود بلکه نشان می‌دهیم که نه با یک میلیون تومان بلکه با ۵۰۰ هزار تومان هم شغل ایجاد می‌شود و منتقدان مخرب وزیر جوان و جذاب کار خیط یا خیت می‌شوند.

فروش میوه، خیار گردو و بقیه این جور چیزها

یکی از ارزان‌ترین شغل‌هایی که می‌توان دنبالش بود فروش انواع میوه، گردو، خیار و این جور چیزها است. شاید فکر کنید برای این کار به زمین و سرمایه نیاز دارید ولی نه خیر شما برای این کار به یک گونی، هزینه رفت و آمد و کمی زرنگی نیاز دارید. یک باغ سیب، گردو یا چنین چیزی را شناسایی کنید. میوه‌هایی وصل شده به شاخه‌های بیرون دیوار باغ را یواشکی درون گونی بریزید و ببرید بفروشید. این کار دزدی نیست ولی خب کار زشتی است و خطرناک است.

فروش آدامس به عنوان دستفروش

فروش بیسکوییت و ظروف پلاستیکی سرمایه زیادی می‌خواهد پس چند بسته آدامس خرسی یا یک آدمس دیگر بخرید و آستین را بزنید بالا و روی دست بفروشید. این کار به مهارت مذاکره و اقناع و البته سرعت مثال زدنی نیاز دارد. در صورت رسیدن گروه‌های رقیب، مامور سد معبر یا مامور مترو باید سریع فرار کنید.

فروش وسایل و لباس‌های لوکس

لوازم و لباس‌های لوکسی که استفاده نمی‌کنید را در سایت‌های اینترنتی بگذارید و بفروشید. این کار مجانی است. با فروش این وسایل ۵۰۰ هزار تومان شما چند برابر می‌شود و می‌توانید چند میلیون سرمایه برای شروع کار داشته باشید.

نویسنده شوید

نویسده شدن که پول نمی‌خواهد. اندازه پنج کلاس سواد و چند ورق و یکی دو خودکار یا مداد می‌تواند کاری کند که نویسنده شوید. سواد؟ نمی‌خواهد. تجربه؟ به دست می‌آید. علاقه؟ مشکل خودتان است. خوب بودن؟ این همه نویسنده بد و بی‌مزه مگر جای کسی را تنگ کرده‌اند؟ امیر مهدی ژوله، من و پیمان قاسم خانی خیلی قلمی و با نمک هم هستیم.

کد خبرنگار: ۹
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    0 0
    با پونصد هزار تومان تنها میشود چهار تا بلال در روز فروخت همین !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید