در ویدیو زیر شاهد خارج کردن یک حشره زنده از گوش بیمار توسط پزشک جراح خواهید بود.

لحظه خارج کردن حشره زنده از گوش بیمار / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حشره‌ای که وارد گوش یک مرد اهل تگزاس آمریکا شده بود با کمک پزشک جراح از گوش وی بیرون کشیده شد.

بنا به گزارش Sun، این مرد که نامش «رونالد» اعلام شده مشغول کار و تعمیر کالسکه خود در بیرون از گاراژ خانه اش بود که این حشره مزاحم وارد گوش وی شد. پس از مراجعه رونالد به اورژانس بیمارستان پزشکان فورا این حشره را از گوش وی خارج کردند.

در سریال مستندی که از کانال تلویزیونی Discovery در مورد فوریت‌های پزشکی غیرمعمول و شدید پخش می‌شد درمان این مرد محلی در مرکز اورژانس تگزاس را نشان می‌دهد. در این ویدئو که روز یکشنبه پخش شد، رونالد به پرستار «گریسوم» می‌گوید که چطور در حال تعمیر کالسکه خود در بیرون از گاراژ خانه اش در ادوسا بوده که حشره وارد گوشش شده است.

در این ویدئو وقتی از رونالد پرسیده می‌شود آیا فکر می‌کند آیا حشره هنوز زنده باشد یا خیر، او پاسخ می‌دهد حشره زنده است و می‌گوید: "این واقعا آزاردهنده است. احساس می‌کنم این حشره بال‌هایی دارد و در پرده گوش من فرو رفته و من را دیوانه کرده است. من نمی‎توانستم بایستم زیرا گوش درد بسیار زیادی دارم."

در این ویدئو هنگامی که پزشک در حال خارج کردن حشره از گوش رونالد است او به نشانه درد شدید پاهایش را روی تخت می‌کوبد. در ادامه پزشک یک حشره شبیه به پروانه را که هنوز زنده است از گوش بیمار خارج می‌کند. انتشار این ویدئو در فیسبوک با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "این بدترین کابوس زندگی من است."

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید