لامبورگینی سال ۲۰۲۱ را با ثبت رکورد فروش به پایان رساند و شاسی بلند اوروس نزدیک به ۶۰ درصد از آن را به خود اختصاص داد.

رونمایی از ۴ محصول جدید لامبورگینی در سال ۲۰۲۲

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، لامبورگینی سال ۲۰۲۱ را با ثبت رکورد فروش به پایان رساند و شاسی بلند اوروس نزدیک به ۶۰ درصد از آن را به خود اختصاص داد. لامبورگینی مطمئناً می‌خواهد موفقیت فروش خود را حفظ کند، بنابراین برنامه‌های بزرگی برای سال ۲۰۲۲ دارد.

این شرکت خودروسازی در گزارش فروش سال ۲۰۲۲ خود، برنامه های این شرکت را برای سال آینده مشخص کرده است. این شرکت قصد دارد در ۱۲ سال آینده از چهار محصول جدید رونمایی کند اما این شرکت مشخص نکرده است که چه چیزی و چه زمانی را فاش خواهد کرد.

استفان وینکلمن، مدیر عامل لامبورگینی، گفت: «در سال ۲۰۲۲ ما تمام تلاش خود را برای تثبیت عملکرد فعلی و آماده شدن برای ورود خودروهای هیبریدی آینده از سال ۲۰۲۳ به بعد انجام خواهیم داد.» این موضوع کمی مبهم است.

با وجود این صحبت اما با این حال، چگونگی تغییر محصولات لامبورگینی در سال آینده همچنان یک راز باقی مانده است. برنامه‌هایی برای برقی‌سازی خط تولید با پیشرانه‌های هیبریدی تا سال ۲۰۲۴ وجود دارد که سال آینده آغاز می‌شود و ممکن است شاهد تحقق اولین ثمرات این تلاش در سال ۲۰۲۲ باشیم.

می‌دانیم که یک مدل کاملاً الکتریکی بعد از سال ۲۰۲۵ وارد بازار خواهد شد، اما ممکن است برای شروع دیدن آن خیلی زود باشد. خودرو آونتادور بیش از ۱۰ سال از عمرش می‌گذرد و هوراکان هم چندان از آن عقب نیست.

قبلاً جایگزین آونتادور لامبورگینی را پس از معرفی نهایی (Ultimae) دیده ایم. این جایگزین می‌تواند یکی از چهار محصول جدیدی باشد که شرکت امسال معرفی خواهد کرد.

لامبورگینی اوروس همچنین قرار است در میانه چرخه خود به روز شود، که می‌تواند یکی از چهار وسیله نقلیه‌ای باشد که قرار است در ۱۲ ماه آینده رونمایی شود. لامبورگینی سال گذشته با معرفی STO خط هوراکان را به روز کرد، بنابراین این شرکت ممکن است این مدل را به حال خود رها کند. تصور می‌کنیم که در ماه‌های آینده شاهد عرضه محصول ۲۰۲۲ لامبورگینی خواهیم بود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید