سخنگوی سرویس مخفی آمریکا گفت: «سرویس مخفی ایالات متحده همه تهدیدات علیه افراد تحت حفاظت ما را جدی می‌گیرد»، اما طبق پروتکل، او به جزئیات در مورد فرآیند اجرا شده برای بررسی تهدیدات احتمالی نمی‌پردازد.

آمریکا: تهدیدات ایران علیه ترامپ را جدی می‌گیریم
به گزارش سلام نو به نقل از فارس، نشریه «نیوزویک» در گزارشی اعلام کرد دو سال پس از ترور تحسین‌شده‌ترین مقام نظامی ایران، سرویس مخفی ایالات متحده همچنان به ردیابی و نظارت بر تهدیدهای انتقام‌جویانه علیه دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا که دستور اقدامی را داد که منطقه را شوکه کرد، ادامه می‌دهد.

به گزارش نیوزویک، «جاستین ویلان» سخنگوی سرویس مخفی آمریکا به این نشریه گفت «سرویس مخفی ایالات متحده همه تهدیدات علیه افراد تحت حفاظت ما را جدی می‌گیرد»، اما طبق پروتکل، او به جزئیات در مورد فرآیند اجرا شده برای بررسی تهدیدات احتمالی نمی‌پردازد.

ویلان افزود: به منظور حفظ امنیت عملیات، سرویس مخفی درباره ابزارها و روش‌های مورد استفاده برای انجام عملیات حفاظتی یا موضوعات اطلاعات حفاظتی صحبت نمی‌کند.

در روزهای اخیر هم پویانمایی برگزیده پویش «قهرمان» که به موضوع انتقام از قاتلان شهید سلیمانی پرداخته بازتاب گسترده‌ای در بین رسانه‌ها و سیاستمداران آمریکایی داشته است.

این پویانمایی که با عنوان «انتقام حتمی است» توسط پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب منتشر شد به ابعاد موضوع انتقام خون شهید سلیمانی می‌پردازد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید