منابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس حضور یکی از مدیران سابق فدراسیون فوتبال به عنوان اصلی ترین گزینه به عنوان یکی از معاونت ها مطرح شده است.

معرفی رضا درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 32 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد . رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس شد. پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل فجرسپاسی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. پرسپولیس دوشنبه 27 دی در اصفهان به مصاف ذوب آهن می رود.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا ورزشی، 22 دی ماه سال جاری رضا درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معرفی شد. از سوی وزارت ورزش و جوانان ترکیب هیئت مدیره سرخپوشان نیز دچار تغییراتی شد و با خروج مجید صدری، بیژن ذوالفقارنسب به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره مشخص شده است به عنوان رییس هیئت مدیره معرفی شد. از بین نفرات فعلی علیپور و مسجدی در هیئت مدیره باقی مانده‌اند و سه نفر دیگر یعنی پوراحمدی، درویش و ذوالفقارنسب نیز اعضای جدید هیئت مدیره هستند.

اما بعد از انتخاب هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب معاونت های باشگاه مورد توجه هواداران قرار گرفت در حالی که تنها سه روز از انتخاب درویش می گذرد گزینه های مختلفی در فضای مجازی مطرح شدند که برخی از گزینه ها به سرعت تکذیب شدند.

اما در تازه ترین اخبار از منابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس حضور یکی از مدیران سابق فدراسیون فوتبال به عنوان اصلی ترین گزینه به عنوان یکی از معاونت ها مطرح شده است که ساعاتی پیش جلسه ای در این باره برگزار شده که اخبار تکمیلی در رکنا قرار خواهد گرفت.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید