شیرانی از رانندگان و مسافران خواست که در این شرایط جوی از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

جاده‌های این ۱۹ استان برفی و بارانی است / از سفرهای غیرضروری پرهیز کنید

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از بارش برف و باران در جاده‌های ۱۹ استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی، درباره وضعیت جوی کشور اظهارکرد:‌ برابر گزارش‌های دریافتی در حال حاضر  بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های البرز، تهران ، خراسان رضوی ، زنجان ، قزوین ، مازندران ، همدان ، چهارمحال و بختیاری ، کردستان ، کرمان ، کرمانشاه و فارس گزارش شده است.

وی ادامه داد:‌ همچنین  برخی از محورهای استان های ایلام ، بوشهر ، خراسان شمالی ، سمنان ،  خوزستان ، یزد و گلستان نیز بارانی گزارش شده است.

شیرانی از رانندگان و مسافران خواست که در این شرایط جوی از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز کنند. اما اگر رانندگان قصد دارند که حتما به جاده بروند باید توجه داشته باشند که داشتن زنجیرچرخ برای عبور از گردنه‌ها و محورهای برفگیر الزامی است. در شرایط بازندگی نیز باید فاصله طولی مناسب رعایت شده و رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت:‌ در آزادراه قزوین - کرج محدوده گلشهر و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک و آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا مهرشهر ترافیک پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین است.
 

وی درباره محورهای مسدود شده نیز گفت:‌ محورهای دهگلان - حسین آباد،  آزادراه پل زال - خرم آباد و بالعکس،  فهرج - شوره گز،  شهداد - نهبندان و خرم آباد – پلدختر تا اطلاع ثانوی مسدود است و تردد از مسیرهای جایگزین انجام می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید