نوزادی که در دمای منفی ۲۰ درجه در یک کارتن تخم مرغ رها شده بود، از مرگ گریخت.

نجات یک نوزاد در داخل کارتن تخم مرغ!

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نوزادی که در سرمای شدید در یک کارتن تخم مرغ قرار داده شده بود، نجات یافت.

 نوزادی که در دمای منفی ۲۰ درجه در یک کارتن تخم مرغ رها شده بود، از مرگ گریخت. این نوزاد توسط دو پسر نوجوان نجات یافت. این نوزاد در تاریخ ۷ ژانویه در یک جاده دورافتاده در دهکده سوسنووکا در سیبری روسیه پیدا شد.

«رِنات لیتوینف» ۱۶ ساله، یکی از دو پسر نوجوان پس از پیدا کردن این نوزاد بلافاصله با والدینش تماس گرفت و والدین او پس از حضور با خودرو در محل پیدا شدن این نوزاد، او را به بیمارستان منتقل کردند.

پیدا کردن نوزاد رهاشده در داخل کارتن تخم‌مرغ

رنات، پسر نوجوانی که به همراه دوستش این نوزاد را پیدا کرد، در این باره گفت: "ما بعدازظهر برای گردش و تفریح به بیرون رفته بودیم که یک کارتن توجه ما را به خود جلب کرد. وقتی ما جلوتر رفتیم صداهای عجیبی از داخل کارتن به گوش می‌رسید. در ابتدا خیال کردیم شاید یک توله سگ باشد، اما وقتی نور چراغ قوه تلفن همراه خود را به داخل جعبه انداختیم متوجه شدیم یک نوزاد دختر است. "

پیدا کردن نوزاد رهاشده در داخل کارتن تخم‌مرغ

پزشکان بیمارستان پس از معاینه کودک با وجود قرار گرفتن نوزاد در سرمای شدید، سلامتی او را مورد تایید قرار دادند. بنا به اعلام پلیس محلی روسیه این نوزاد در یک کارتن تخم مرغ که برای فروشگاه تخم مرغ طراحی شده بود در سرمای شدید و به منظور کشتن کودک قرار داده شده بود. مقامات محلی اکنون تحقیقات خود را برای یافتن والدین این نوزاد آغاز کرده اند.

پیدا کردن نوزاد رهاشده در داخل کارتن تخم‌مرغ

گفتنی است؛ والدین یکی از این دو نوجوان که نوزاد را پیدا کردند از تمایل خود برای نگهداری از این نوزاد دختر خبر دادند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید