جدایی دروازه‌بان استقلال هنوز قطعی نیست و در صورتی که تیمی وی را بخواهد، باشگاه استقلال فقط به صورت قرضی این دروازه‌بان را به تیم‌های خواهان می‌فرستد.

موافقت استقلال با جدایی مرادی و مظاهری

 به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، باشگاه استقلال با جدایی دو بازیکن خود در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر موافقت کرد. استقلال که این روزها در پایان نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر در صدر جدول قرار دارد، تنها با جدایی دو بازیکن خود به نام‌های بابک مرادی و رشید مظاهری موافقت کرده است. البته جدایی دروازه‌بان استقلال نیز هنوز قطعی نیست و در صورتی که تیمی وی را بخواهد، باشگاه استقلال فقط به صورت قرضی این دروازه‌بان را به تیم‌های خواهان می‌فرستد.

سیاست باشگاه استقلال این است که هیچ بازیکنی به صورت دائم از این تیم جدا نشود تا در صورت امکان و نیاز سرمربی، باز هم امکان بازگشت آنها به تیم وجود داشته باشد.

رشید مظاهری که دومین فصل حضور در استقلال را پشت سر می‌گذارد، علیرغم مبلغ بالای قراردادش به هیچ عنوان نتوانسته انتظارات را درون دروازه آبی‌پوشان برآورده کند و این روزها هم بیشتر درگیر حواشی است و رفت و برگشت‌های او به کمیته انضباطی باشگاه و جرایمی که متحمل شده، باعث شده تا فرهاد مجیدی برای بازگردادن آرامش به دروازه تیمش، با انتقال وی در چنین شرایطی موافقت کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید