تعدادی شکارچی در جنگل های شمال با استفاده از آب " تشی ها " را شکار و سلاخی می‌کنند.

ویدیو دلخراش از کشتار وحشیانه حیوان کمیاب با روشی عجیب در مازندران

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فیلمی که زمان و مکان دقیق تصویربرداری آن مشخص نیست اما افراد حاضر در آن با گویش شمالی صحبت می‌کنند برای باشگاه خبرنگاران جوان ارسال شده است که نشان می‌دهد تعدادی شکارچی پس از اینکه لانه تشی‌ها را در جنگل پیدا کرده اند آن را به آب می‌بندند و این حیوانات برای فرار از این موقعیت خطرناک و ترس از خفه شدن در آب ناچار می‌شوند از لانه های خود بیرون بیایند اما افرادی که در اطراف  منتظر بیرون آمدن آن‌ها هستند با چوب و تبر و اجسام سخت به جان تشی ها افتاده و پس از اینکه حیوان را با ضربات سهمگین چوب و تبر بی جان کرده اند آن‌ها را ذبح می‌کنند.
 


تشی جانوری پستاندار ، جونده و متفاوت از جوجه تیغی است که خارهای بلند روی بدنش او را از سایر پستانداران متمایز می‌کند، خارهایی که در هنگام احساس خطر ، آن را به بدن دشمن فرو می‌برد اما به نظر می رسد این خارها در این روش شکار برای این حیوانات کارساز نبود.

وزن تشی که در بیشترمناطق جنگلی و کوهستانی شمال زندگی می‌کند از ۱۱ تا ۲۵ کیلوگرم است و متاسفانه برخی افراد با تصور اینکه گوشت این حیوان برای مداوای آسم مفید است آن را شکار می‌کنند در حالیکه پزشکان معتقدند آلودگی‌ها و انگل‌های موجود در گوشت آن‌ها، فاکتورهای خطرناکی برای استفاده هستند.

محیط زیست مازندران اعلام کرد با توجه به اینکه زمان و مکان این اتفاق مشخص نیست موضوع کشتار تشی‌ها از طریق پلیس فتا در حال پیگیری است  و دایره حقوقی این اداره نیز امروز شکایت خود را تقدیم مقامات قضایی کرده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۷دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • xxo IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    7 10
    بابا مشگل ما جای دیگست اینا چندتا جوان ان که بخاطر گرون شدن گوشت مجبور شدن برن شکار
  • حسن IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
    7 0
    اینکه پلیس دنبالشه جای تقدیر داره ولی بابقیه که فیلم نمیگیرن روزانه کلی اسیب به حیاط وحش میرسونن کسی هم خبردار نمیشه چه باید کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید