جوان موتورسوار توانست از تصادف با اتوبوس جان سالم به در برد.

فرار معجزه آسای جوان موتورسوار از تصادف با اتوبوس / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده، نجات یک موتورسوار در تصادف با یک دستگاه اتوبوس را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این موتورسوار از تصادف با این اتوبوس جان سالم به در برد.

این اتفاق در منطقه مانگالورو واقع در ایالت کارناتاکا هند رخ داد. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده، چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد.

در ابتدای این ویدئو راننده اتوبوس برای دور زدن سرعت اتوبوس را کاهش داده و پس از عبور دو موتورسوار از دو طرف اتوبوس تصمیم به دور زدن می‌گیرد. اما لحظاتی بعد ناگهان از پشت پیچ یک موتورسوار در حالی که با سرعت زیادی در حرکت است، ظاهر شده و جاده را در مقابل خود مسدود می‌بیند.

در این لحظه موتورسوار تصمیم می‌گیرد تا از فضای اندکی که در سمت راست و در مقابل سر اتوبوس باقیمانده عبور کند. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که راننده اتوبوس با دیدن موتورسوار روی ترمز می‌کوبد و اتوبوس را متوقف می‌کند، موتورسوار موفق می‌شود از مقابل اتوبوس جان سالم به در ببرد.

این ویدئو اولین بار در توئیتر منتشر شد. کاربری که این ویدئو را منتشر کرد در شرح آن نوشت: "یک موتورسوار جوان که با سرعت زیادی در حرکت بود از تصادف با اتوبوس جان سالم به در برد. این موتورسوار در ادامه به درب یک مرکز پرورش ماهی برخورد و از فضای میان یک مغازه و یک درخت عبور کرد."

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود و برخی از کاربران تلاش کردند تا مقصر این حادثه رانندگی را حدس بزنند. برخی از کاربران راننده اتوبوس را که بدون اطمینان از خالی بودن جاده اقدام به دور زدن در نزدیکی یک پیچ تند کرده بود مقصر دانستند. برخی نیز راننده موتور را به علت حرکت با سرعت زیاد مورد انتقاد قرار دادند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید