اگر بخواهیم ارزهای دیجیتال را در لغت تعریف کنیم باید بگوییم که آن‌ها یک مجموعه پروتکل‌های رمز نگاری شده بوده که به صورت آزاد فعالیت می‌کنند، یعنی وابسته به دولت هیچ کشوری نیستند بنابراین معامله آن‌ها به صورت کاملا غیرمتمرکز صورت می‌گیرد.

دوره ارز دیجیتال مهدی بندری

دو سال پیش هنگامی که کرونا بی‌خبر و سرزده وارد زندگی ما شد و به تبع آن شرایط کشورها را به حالت آماده باش درآورد؛ بسیاری از مردم دچار مشکلات اقتصادی شدند. انسان امروزی به واسطه هزینه‌ها و خرج‌های زندگی پول زیادی برای پس انداز نخواهد داشت. علت بیش از هر چیز این است که اگر بخواهید پس انداز خوبی جمع کنید به بیش از ۲۴ ساعت در روز برای کار کردن احتیاج دارید. بنابراین هیچ زمانی برای لذت بردن از زندگی و کسب تجربه نخواهید داشت.

در کشاکش همه گیری کرونا و سخت‌تر شدن اوضاع اقتصادی، توجه برخی به سمت بازارهای مالی جدید یعنی بازار ارزهای دیجیتال رفت. این بازار به دلیل تازگی و البته رشد صعودی مورد توجه قرار گرفته و بسیاری برای سرمایه گذاری به سمت آن رفتند. در این میان مشکلی که به وجود آمد عدم اطلاع از نحوه عملکرد بازار بود. متاسفانه عده‌ای در این راه سرمایه خود را از دست داده و دچار ضررهای بسیاری شدند. ندیدن آموزش صحیح قبل از وارد شدن به یک حوزه، کار پرریسکی محسوب می‌شود زیرا شما را متوجه پرداخت هزینه‌های زیادی می‌کند. این هزینه در درجه اول زمان شما بوده که گران قیمت‌ترین داراییتان محسوب می‌شود و در درجه بعدی پول شما است.

از طرف دیگر مزیت بزرگی که ارزهای دیجیتال داشته این است که شما با هر شغل و حرفه‌ای اعم از دانشجو تا کارمند می‌توانید در آن فعالیت کنید. البته برای شروع هم پیشنهاد می‌شود تا به عنوان کار دوم به آن نگاه کنید. زمانی که توانستید در این بازار آنقدر حرفه‌ای شوید که سودآوری شما از کل درآمد ثابتتان بیشتر شود آن وقت خواهید توانست تا آن را به عنوان شغل اصلی انتخاب کنید.

اکنون باید دو سوال مهم در ذهن شما شکل گرفته باشد، اول اینکه اصلا ارز دیجیتال چیست و سوال بعدی اینکه برای شروع در این بازار باید چه کار کرد؟ پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا پاسخ خود را دریافت کنید.

دوره ارز دیجیتال مهدی بندری

ارز دیجیتال چیست؟

اگر بخواهیم ارزهای دیجیتال را در لغت تعریف کنیم باید بگوییم که آن‌ها یک مجموعه پروتکل‌های رمز نگاری شده بوده که به صورت آزاد فعالیت می‌کنند، یعنی وابسته به دولت هیچ کشوری نیستند بنابراین معامله آن‌ها به صورت کاملا غیرمتمرکز صورت می‌گیرد. این تعریف اندکی تخصصی بوده اما اگر بخواهیم به زبان ساده‌تر درباره این پدیده نوظهور حرف بزنیم باید بگوییم که تصور کنید پولی را در اختیار دارید که به جای اسکناس به صورت دیجیتال بوده و می‌توانید از آن برای خریدهای مختلف اعم از خرید بلیط هواپیما تا خرید زمین و خانه و ماشین استفاده کنید. با این تفاوت که واحد این پول نه دلار بوده نه یورو بلکه نام‌هایی مانند بیت کوین و اتریوم و غیره دارند. صحبت از بیت کوین شد، ارز دیجیتال محبوب این روزها که روزی آنقدر گمنام و ناشناخته بود که برای خریدهای پیش پا افتاده مورد استفاده قرار می‌گرفت. داستان مشهوری در این باره بوده که فردی در سال ۲۰۱۰ با ۱۰ هزار بیت کوین اقدام به خرید دو عدد پیتزا کرده بود. هیچ کس تا همین چند سال پیش نمی‌دانست روزی می‌رسد که ارزش هر بیت کوین نزدیک به ۵۰ هزار دلار خواهد شد. بنابراین می‌توان این نتیجه را گرفت که بازار ارزهای دیجیتال یک بازار مملو از پیشرفت و شگفتی‌های متعدد است. با این مقدمه به سراغ پاسخ سوال بعدی می‌رویم، از کجا باید شروع کنیم؟

دوره ارز دیجیتال مهدی بندری

اهمیت آموزش

بر هیچکس پوشیده نیست که آموزش در هر زمینه‌ای می‌تواند کلید موفقیت در آن حوزه باشد. فرقی ندارد که آرزوی شما این بوده که تبدیل به یک فوتبالیست مشهور شوید یا قصد دارید در آینده‌ای نزدیک مدیریت شرکت خود را بر عهده داشته باشید. در هر صورت نیاز دارید تا آموزش‌های لازم را در این زمینه ببینید. از آن جایی که بازار ارزهای دیجیتال یک بازار نسبتا جدید بوده بنابراین قشر عمده‌ای از مردم اطلاعات چندانی جز شنیده‌های جسته و گریخته ندارند. همین امر راه را برای سودجویانی که به دنبال کلاهبرداری هستند باز می‌کند. برگردیم به همان آرزوی قدیمی، اگر همین امروز تصمیم بگیرید که تبدیل به یک فوتبالیست شوید خانواده‌تان به شما خواهند گفت که برای آموزش صحیح باید به چه مدرسه فوتبالی مراجعه کنید. ولی هنگامی که صحبت از ارزهای دیجیتال به میان می‌آید کمتر کسی را در اطرافیانتان می‌توانید پیدا کنید که در این زمینه تخصصی داشته باشد. بنابراین مهم بوده که با تحقیق فراوان بهترین منابع آموزش رمز ارز را پیدا کرده تا بتوانید در سریع‌ترین زمان دانش کافی کسب کنید.

مطالعه کتاب‌های مرجع، جستجو در اینترنت، مشاهده ویدیوهای آموزشی همگی به نوعی به شما در مسیر یادگیری کمک می‌کنند. فقط برای انتخاب بهترین مسیر باید ابتدا نسبت به شخصیت خود شناخت پیدا کنید. بسیاری از افراد آموزش مستقیم را ترجیح می‌دهند، به این معنی که در یک کلاس ثبت نام کرده و یک استاد مفاهیم آموزشی را به آن‌ها یاد دهد. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید بهترین گزینه انتخاب کلاس آنلاین است. با جستجو در گوگل لیست بلند بالایی از کلاس‌های آموزش سرمایه گذاری و معامله در بازار ارزهای دیجیتال را مشاهده می‌کنید. خبر بد این است که بسیاری از این کلاس‌ها هیچ محتوای آموزشی مناسبی را به شما ارائه نخواهند کرد و در پایان دوره در همان پله‌ای خواهید ایستاد که در روز اول بودید. در بین انبوه کلاس‌ها، دوره‌های آموزشی ارز دیجیتال مهدی بندری از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این دوره‌های آموزشی مزایای زیادی دارند از جمله اینکه:

· آنلاین هستند بنابراین می‌توانید در هر زمان و مکانی به کلاس‌ها دسترسی داشته باشید.

· علاوه بر این آموزش‌ها از پایه بوده پس به هیچ پیش زمینه‌ای برای شرکت در آن‌ها نیاز ندارید.

خب احتمالا الان با خود می‌گویید که چرا باید بین تمام کلاس‌های آموزش آنلاین این دوره را انتخاب کنیم؟ مزیت این دوره‌های آموزشی ارز دیجیتال این بوده که مدرس آن سطح علمی بسیار بالایی دارد. مهدی بندری مدرک مبانی ارزهای دیجیتال خود را از اکسفورد گرفته که محل تولد نابغه‌های بسیاری است. بعدتر برای تدریس رمزارزها به دانشگاه Munster آلمان دعوت شده است. این رزومه آموزشی را در کنار تجربه نزدیک به دو دهه فعالیت در اتاق بازرگانی تهران قرار دهید تا مطمئن باشید که بهترین دوره آموزشی حال حاضر به زبان فارسی پیش روی شما است. کلاس‌های آموزشی مهدی بندری تا کنون بیش از ۷۵۰۰ دانشجو داشته که هریک این روزها در بخشی از این بازار مشغول فعالیت و کسب سود هستند. اگر شما هم دوست دارید تا برای سال جدید هدف گذاری دقیق‌تری برای زندگی خود داشته و آرزوهای بزرگی را در سر بپرورانید باید از همین الان آموزش را شروع کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید