عبور مار پیتون بزرگ از جاده منجر به مسدود شدن آن و ایجاد ترافیک شد.

ترافیک شدید اتوبان به دلیل عبور مار پیتون غول پیکر از وسط جاده / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئوهای زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئوهای سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئوهای آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئوها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئوهایی داغ می‌شوند ویدئوهای مربوط به حیات وحش هستند. مانند ویدئویی که صحنه عبور مار پیتون بزرگ از یک جاده شلوغ در هند را به تصویر می‌کشد.

عبور مارها از جاده‌های ایالت کرالا هند جندان رایج نیست؛ بنابراین طبیعی است وقتی ماری بزرگ از جاده عبور می‌کرد ویدئویی از آن در فضای مجازی به شکلی گسترده پخش شد. در این ویدئو یک پیتون سنگی حدود ۲ متری در حال عبور از عرض یک جاده دیده می‌شود. این اتفاق در جاده شلوغ فرودگاه سیپورت در نزدیکی کالاماسِری در کوچی رخ داد.

در این ویدئو در حالی که این مار بزرگ عرض جاده را طی می‌کند افراد محلی زیادی نظاره گر عبور آن هستند. در این ویدئو مشاهده می‌شود رانندگان در دو طرف جاده خودروهای خود را متوقف کرده و این صحنه را تماشا می‌کنند. بنا به گزارش رسانه‌های حلی این اتفاق در ساعت ۱۱ یکشنبه شب رخ داد.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران نیز همراه بود و بسیاری رانندگان را به خاطر متوقف کردن خودرو و ایجاد شرایط برای عبور امن این مار مورد تمجید قرار دادند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید