شاهین بیانی، کاپیتان اسبق استقلال گفت: به نظر من خوب شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا نماینده‌های ایران را حذف کرد تا مسئولان فدراسیون به خودشان بیایند و لااقل یک مقدار در عمل هم این فوتبال را حرفه‌ای کنند. حرف زدن خالی که نشد کار.

خوب شد کنفدراسیون فوتبال آسیا نماینده‌های ایران را حذف کرد تا مسئولان فدراسیون به خودشان بیایند

به گزارش سلام نو، کاپیتان اسبق استقلال گفت: استقلال باید با همین روشی که در نیم فصل اول بازی کرد به میدان برود و به انتقاداتی که نسبت به بازی زیبا می شود توجهی نکند.

کاپیتان باسابقه استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، دلیل قهرمانی استقلال در نیم فصل اول را صرف فعل خواستن از سوی تک تک اعضای باشگاه دانسته و درباره شرایط این تیم صحبت‌هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

بازی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان را چطور دیدید؟

استقلال یک بازی برتر را به نمایش گذاشت. از هر نظر تیم برتر میدان بود و توانست ۳ گل بزند و می‌توانست به راحتی سه گل دیگر هم بزند.

به نظر شما ضربه زبیر نیک نفس گل شد؟

من در آن لحظه در تلویزیون متوجه نشدم ولی بعداً که تصاویر را که دیدم متوجه شدم توپ داخل دروازه فرود آمده و بعد به بیرون برگشته، از این قبیل ضربات زیاد زده می شود. ولی ما باز هم لطمه نداشتن کمک داور ویدیویی را خوردیم. اگر این بازی مساوی می‌شد و استقلال دو امتیاز از دست می داد و  بعد در هفته پایانی با یک یا دو امتیاز اختلاف، قهرمانی از دست می رفت چه کسی جواب زحمات این بچه‌ها را میداد؟

به نظر من خوب شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا نماینده های ایران را حذف کرد تا مسئولان فدراسیون به خودشان بیایند و لااقل یک مقدار در عمل هم این فوتبال را حرفه ای کنند. حرف زدن خالی که نشد کار.

از بازی استقلال راضی بودید؟

بله. فقط در این بازی چون تیم کمی رو به بالا بازی می کرد فاصله بین خط هافبک و دفاع کمی زیاد شده بود. برای همین چند بار بازیکنان سرعتی نفت فرار کردند که سیاوش یزدانی انصافاً خوب عمل کرد و توانست کار را جمع کند.

حسینی هم دو بار دروازه را نجات داد ولی همیشه این طور نیست. به نظر من دفاع استقلال که اینقدر کم گل خورده و اصلاً نباخته باید مراقب این مسائل باشد.

دور برگشت را چطور پیش بینی می کنید؟

به نظرم استقلال باید با همین شیوه در دور برگشت بازی کند. چون اصطلاحاً می گویند در دور برگشت دروازه ها کوچکتر میشود، بدن ها تحلیل می رود و امتیازات دست نیافتنی تر می شوند. به همین خاطر هر تیمی با شیوه استقلال کار کند موفق خواهد شد.

چقدر به قهرمانی استقلال امید دارید؟

تیمی که با این شرایط در صدر جدول نیم فصل قرار میگیرد و به هیچ تیمی نمی بازد نه تنها روحیه خودش را بالا می‌برد بلکه روحیه حریفانش را هم ضعیف می کند. شک نکنید در دور برگشت انگیزه حریفان استقلال برای پایین کشیدن این تیم بیشتر می‌شود.

ولی وقتی آنها می دانند روبروی تیمی بازی می کند که گل نمی خورد همین به آنها استرس می دهد. استقلال باید از این ویژگی استفاده کند و با جمع کردن امتیازات بعد از سال‌ها قهرمانی را به هواداران هدیه بدهد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید