قرایی، مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما در سالروز شهادت دکتر مسعود علی‌محمدی، اولین شهید هسته‌ای با خانواده این شهید دیدار کرد.

مدیرکل روابط عمومی صداوسیما به دیدار خانواده شهید علی‌محمدی رفت

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، همزمان با سالروز شهادت دکتر مسعود علی‌محمدی، اولین شهید هسته‌ای کشور، کارکنان روابط عمومی سازمان صدا و سیما با حضور در منزل شهید علی‌محمدی با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار منصوره کرمی همسر شهید علی محمدی با اشاره به این نکته که دکتر علی‌محمدی فردی دست یافتنی و مانند سایر استادان دانشگاه اهل پژوهش بود گفت: هیچوقت دوست نداشت خودش را متمایز از دیگران بداند و به نظرم این شخصیت‌ها که بسیار هدفمند زندگی می‌کنند می‌توانند افرادی دست‌یافتنی برای جوانان باشند.

وی با یادآوری روزهای تلخ شهادت همسرش در سال ۸۸ گفت: مسعود را جلوی در خانه ترور کردند و اولین کسی که صحنه ترور را دید من بودم و این آثار روحی بدی برای همه ما داشت. من به واسطه اقدامات محرمانه همسرم متوجه شده بودم که این ترور بدست سرویس‌های امنیتی اسراییل است.

همسر شهید علی محمدی افزود: او عاشق خانواده اش بود و یکی از بهترین تفریحاتش پیاده روی از خانه (خیابان قیطریه) تا امامزاده صالح بود و بسیار مقید بود که به نماز جماعت مغرب برسد. وی مانند هر پدری دوست داشت داماد شدن پسرش و عروس شدن دخترش را ببیند اما قسمتش شهادت شد.

حسین قرایی مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی نیز ضمن گرامیداشت نام این دانشمند هسته‌ای گفت: یاد و نام شهدا همیشه در دل‌ها زنده است و شهید علی‌محمدی مظلومیتی مضاعف داشته‌ است. در شناخت او همین بس که خود را بالاتر از دیگران نمی‌دید و باوجود جایگاه علمی‌اش که او را از دیگران متمایز می‌کرد انسانی دست‌یافتنی و مردمی‌بود.

مدیرکل روابط عمومی تأکید کرد: تقید شهید علی‌محمدی به حقوق مردم و بیت‌المال او را از هر جهت متفاوت کرد و همین کسوت می‌تواند الگوی شایسته‌ای برای هم‌سلکانش باشد.

قرایی با اظهار تأسف از نبود آثار مکتوب و تصویری مناسب درباره این شهید بزرگوار بیان کرد: وظیفه خود می‌دانیم که برای تولید این آثار اقدام کنیم تا ادای دینی به این شخصیت ملی و میهنی شده باشد.

در پایان این دیدار مصطفی جمشیدی داستان‌نویس تازه‌ترین اثرش «طف‌نامه» را به این خانواده اهدا کرد و با اهدای «پرتره شهید علی محمدی» اثر مرتضی شهریاری یاد و نام این شهید بزرگوار گرامی داشته شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید