همانطور که از مکانی به مکان دیگر حرکت می کنیم و با افراد جدید ملاقات می کنیم، به طور مداوم خود را در حال یادگیری چیزهای جدید می‌یابیم. ما به شدت در مورد همه چیز کنجکاو می‌شویم و مشتاق یادگیری چیزهای جدید هستیم، چه آداب و رسوم فرهنگی یا یک مهارت جدید.

اگر این ۶ ویژگی را دارید حتما زندگی در سفر را تجریه کنید

به گزارش سلام نو، اگر شما دارای این ویژگی‌ها هستید، قطعا عاشق سفر هستید. این بخشی از شخصیت شماست. و وقتی از شما می‌پرسند که چرا با دوستان، خانواده یا افراد کاملا غریبه سفر می‌کنید، دلایل بی شماری را فهرست می‌کنید:

· عاشق ملاقات با افراد جدید هستید.

· عاشق تجربه چیزهای جدید هستید.

· عاشق دیدن مکان‌های جدید هستید.

· عاشق چشیدن غذاهای جدید هستید.

· عاشق ماجراجویی و خودانگیختگی هستید.

شما از رشد شخصی لذت می‌برید که در درون شما از طریق اوج گرفتن همه چیزهایی که تجربه می‌کنید و افرادی که ملاقات می‌کنید، اتفاق می‌افتد.

۱. ‌ماجراجویی

سفر اغلب مستلزم جسارت به سوی ناشناخته‌ها است. این شامل سفر به یک مکان جدید، ملاقات با افراد جدید و درگیر شدن در تجربیات جدید است. ما به عنوان مسافر طبیعتا روحیه ماجراجویی داریم. این بخشی از آن چیزی است که ما هستیم و هر چه بیشتر سفر کنیم، بیشتر این روحیه را تقویت می‌کنیم.

۲. همدلی

ما یک حس همدلی قوی داریم. این نقطه اوج تجربیات متنوع ما، فرهنگ‌های متنوعی است که با آن‌ها مواجه می‌شویم و تنوع مردمی که ملاقات می‌کنیم. ممکن است در برخی کشورها با فقر بی حد و حصر مواجه شویم.  ما داستان‌ها را با غریبه‌های تصادفی به اشتراک خواهیم گذاشت. ما کارهای تصادفی انجام خواهیم داد مثل نقش نظافتچی و حتی پیشخدمت.

ما اوقات سختی را تجربه کرده‌ایم، مانند گیر افتادن یا دزدیده شدن کیف‌هایمان.  همه این تجربیات و برخوردها به ما این امکان را می‌دهد که تفاوت های بین مردم را بپذیریم و قدردانی کنیم. آنها به ما اجازه می‌دهند دنیا را متفاوت ببینیم.

۳. تمایل به یادگیری 

همانطور که از مکانی به مکان دیگر حرکت می کنیم و با افراد جدید ملاقات می کنیم، به طور مداوم خود را در حال یادگیری چیزهای جدید می‌یابیم. ما به شدت در مورد همه چیز کنجکاو می‌شویم و مشتاق یادگیری چیزهای جدید هستیم، چه آداب و رسوم فرهنگی یا یک مهارت جدید.

۴. استقبال از تغییر

 این یک روش زندگی است. وقتی سفر می‌کنیم، تنها چیزی که ثابت است تغییر است. ما مرتبا خود را در محاصره افراد جدید و مکان‌های جدید میبینیم. با گذشت زمان، ما یاد می‌گیریم که از این تغییرات استقبال کنیم. ما یاد می‌گیریم که از آنها انتظار داشته باشیم. وقتی با یک فرد جدید ملاقات می‌کنیم، از این واقعیت آگاه هستیم که آن شخص برنامه سفر خود را در ذهن دارد و احتمالا برای همیشه در آنجا نخواهد بود. تغییر تبدیل به یک روش زندگی می‌شود.

 ۵. خودآگاهی بالاتر

خودآگاهی به دانش و آگاهی ما از شخصیت خودمان اشاره دارد. همچنین به ما این امکان را می‌دهد که خودمان را بهتر درک کنیم و دیگران چگونه شما را درک می‌کنند. به عنوان مسافران، ما از طیف متنوعی از تجربیات در ارتباط با مردم و فرهنگ ها استفاده می‌کنیم. از طریق سفرهای مکرر و تأمل در آن تجربیات، ما خودآگاهی بالاتری پیدا می‌کنیم.

۶. عزت نفس بالاتر

در حین سفر، متوجه می‌شویم که مدام خود را از مناطق امن خود بیرون کنیم. ما با غریبه‌ها تصادفی صحبت می‌کنیم. در هتل‌ها با افراد جدیدی آشنا می‌شویم. ما برنامه‌های سفر را در حال حرکت ایجاد می‌کنیم.  ما بر چالش‌هایی مانند مواجهه با سرقت پول غلبه می‌کنیم. همه این‌ها اعتماد ما را به توانایی‌های خودمان بهبود می‌بخشد. برای غلبه بر هر چالشی که سر راه ما قرار می‌گیرد. سفر، عزت نفس ما را تقویت می‌کند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید