سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح محله محور در این منطقه خبر داد و گفت: در این طرح ۲ هزار و ۳۶۶ قلم کالا به ارزش ۲۸ میلیارد تومان از قاچاقچیان کشف شده است.

کشف ۲۸ میلیارد تومان کالای قاچاق در غرب استان تهران

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، سردار کیوان ظهیری ظهر پنجشنبه در حاشیه برگزاری سیزدهمین مرحله از طرح محله‌محور غرب استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در اجرای این طرح تعداد یک هزار و ۱۸۱ نفر از سارقان و مخلان نظم و امنیت دستگیر شده اند اظهار داشت: از این تعداد ۴۱۲ نفر در حوزه سرقت و مال‌خری و ۹۸ نفر برای اختلال در نظم و امنیت جامعه دستگیر شده اند.

ظهیری با بیان اینکه در این طرح ۲ هزار و ۳۶۶ قلم کالا از قاچاقچیان کشف و ۲۸ نفر نیز دستگیر شده اند گفت: ارزش ریالی این کالاها ۲۸ میلیارد تومان می‌باشد.

وی عنوان داشت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر نیز ۱۳۹ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف و ۳۵۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: در این مرحله از طرح ۱۳ قبضه سلاح جنگی و ۷۱ سلاح سرد از قاچاقچیان، سارقین و مالخر ها کشف و ضبط شد و طبق هماهنگی با مراجع قضائی با آنان برخورد می‌شود.

ظهیری اظهار داشت: طی طرح محله محور غرب استان تهران ۵۷۰ فقره اقلام مکشوفه سرقتی و ۱۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف و ضبط شده است.

وی در ادامه گفت: همه مجرمان و افرادی که به دنبال سواستفاده از مال و جان مردم هستند و با اخلال در نظم عمومی می‌خواهند ایجاد رعب و وحشت کنند باید بدانند که پلیس به طور جدی با آنان مبارزه می‌کند و هیچ مماشاتی نخواهد داشت.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید