سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ۲ هزار قبضه اسلحه در ۹ ماهه ابتدایی سال جاری در استان کرمانشاه کشف شده است.

کشف ۲۰۰۰ قبضه سلاح از ابتدای سال جاری در کرمانشاه

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، سردار علی اکبر جاویدان بعد از ظهر امروز در دیدار با استاندار جدید کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ابراز امیدواری کرد با حضور آقای امیری مقدم شاهد حرکت شتابان استان کرمانشاه به سمت توسعه، آبادانی و امنیتی پایدارتر باشیم.

وی با اشاره به سوابق خوب استاندار جدید کرمانشاه، افزود: تجربه به خوبی نشان داده آقای امیری مقدم در مسندهای مدیریتی چه در حوزه انتظامی و چه غیر از آن برعهده داشته بسیار موفق عمل کرده و خدمات شایسته و قابل توجهی ارائه داده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: سوابق مدیریتی درخشان باعث شده امروز مردم کرمانشاه بیشتر از قبل به توسعه و عمران شهر و دیار خود امیدوار باشند و در این راستا مجموعه انتظامی هم با همه توان خود در کنار استاندار جدید خواهد بود تا شرایط بهتری از لحاظ امنیت که زیربنای توسعه و آبادانی هر دیاری است رقم بخورد.

جاویدان با اشاره به مرزی بودن استان کرمانشاه و وجود معضلات و آسیب‌های اجتماعی، گفت: با این حال شرایط کرمانشاه از لحاظ امنیتی بسیار مناسب است و جز امن‌ترین استان‌های کشور به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه رتبه کرمانشاه در مجموع جرایم ۲۴ کشور است، بیان کرد: در حوزه جرایم خشن و مقابله با اراذل و اوباش جز استان‌های برتر و همچنین در کشف مواد مخدر با رشد ۵۶ درصدی نسبت به سال قبل در زمره استان‌های موفق بوده‌ایم.

جاویدان همچنین با اشاره به بالا بودن آمار تیراندازی‌ها در کرمانشاه، خاطرنشان کرد: بخش اعظمی از توان خود را به این حوزه اختصاص داده‌ایم که حاصل آن کشف حدود ۲ هزار قبضه اسلحه در ۹ ماهه امسال و رشد ۳۰ درصدی کشفیات و دستگیری‌ها بوده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از همراهی دستگاه قضائی با مجموعه پلیس قدردانی کرد و گفت: با تعامل و همکاری خوبی که میان این ۲ دستگاه وجود دارد مجرمان از کمترین امنیتی در استان کرمانشاه برخوردار نیستند و خود آنها به این نتیجه رسیدند در صورت ارتکاب جرم دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

وی در عین حال خواستار بازنگری در برخی قوانین مربوط به مجرمان و صدور احکام بازدارنده‌تر برای این افراد شد و گفت: نباید قبح وقوع جرم ریخته شود که این امر باعث تکرار جرم از سوی افراد سابقه دار خواهد شد.

جاویدان انتخاب بهمن امیری مقدم به عنوان استاندار کرمانشاه که سابقه سال‌ها فرماندهی در مجموعه انتظامی را داشته است برای مجموعه انتظامی کل کشور را افتخار دانست و افزود: امیدوارم از این پس نگاه ویژه‌تری به پلیس برای اجرای بهتر مأموریت‌ها صورت بگیرد و امکانات و تجهیزات بهتری در اختیار مجموعه انتظامی استان قرار گیرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید