اخیرا تحقیقات دانشگاه بریتانیا نشان داده است، دارچین یک قرص معجزه آسای جدید برای کاهش وزن سریع است، خصوصاً برای چربی‌های ناحیه شکم بسیار کاربردی است.

معجزه لاغری در ۵ روز با این ادویه!

 دارچین، ادویه خوشبو و خوشمزه ای است که از گذشته‌های دور بین انسان‌ها محبوب بوده است. تحقیقات جدید ثابت کرده‌اند مصرف دارچین، سوخت‌وساز (متابولیسم) بدن را بهبود بخشیده و افزایش می‌دهد و باعث کاهش وزن سریع می‌شود.

اخیرا تحقیقات دانشگاه بریتانیا نشان داده است، دارچین یک قرص معجزه آسای جدید برای کاهش وزن سریع است، خصوصاً برای چربی‌های ناحیه شکم بسیار کاربردی است. پس با کمک این رژیم لاغری سریع ۵ روزه با دارچین می‌توانید تا اندازه‌ای به کاهش چربی‌ها مخصوصا چربی‌های شکم تان کمک کنید.

چرا دارچین به لاغری کمک می‌کند؟

دارچین دارای محتوای فیبر بالایی است. مصرف یک قاشق چایخوری می‌تواند احساس سیری را برای مدت طولانی‌تری حفظ کند و نیاز روزانه بدن به فیبر را تامین کند. تحقیقات نشان داده است که مصرف دارچین در چربی‌­سوزی نقش بسزایی دارد. اگر به طور معمول دارچین را به عنوان بخشی از رژیم خود مصرف کنید، ممکن است بتوانید سرعت افزایش وزن خود را کاهش دهید. این ادویه شفابخش خوش عطر را در رژیم کاهش وزن خود بگنجانید. دارچین خوش طعم نه تنها سرشار از فواید سلامتی است، بلکه می‌تواند به شما در رسیدن به هدف کاهش وزن نیز کمک کند.

یافته‌های حاصل شده از این تحقیقات نشان می‌دهند که مصرف روزانه یک چهارم قاشق چایخوری از این ادویه، سوخت و ساز (متابولیسم) بدن را تا ۲۰ بار فراتر از توانایی طبیعی بدن افزایش می‌دهد و به بدن اجازه می‌دهد تا چربی و کالری‌های ذخیره شده را با سرعت بیشتر و کارآمدی بهتری بسوزاند.

رژیم لاغری سریع ۵ روزه با دارچین

بنا به مطالعه صورت گرفته در دانشگاه بریتانیا، افرادی که در رژیم لاغری خود از دارچین استفاده می‌کنند، ۵۰ درصد بیشتر از سایر افراد وزن کم می‌کنند. این مقاله که در نشریه دنیای بانوان (the woman’world) به چاپ رسیده است، رژیم دارچینی ۵ روزه زیر را پیشنهاد می‌دهد.

توصیه می‌شود ۵۰۰ میلی گرم دارچین در وعده صبحانه، ۱۰۰۰ میلی گرم در وعده ناهار و ۵۰۰ میلی گرم در وعده شام میل کنید. این میزان دارچین را می‌توانید به طرق مختلف مصرف کنید که پیشنهاد ما برای استفاده از این میزان دارچین در وعده‌های غذایی می‌تواند به صورت برنامه غذایی باشد.

شما می‌توانید خلاقیت به خرج دهید و از روش‌های دیگری مثلا خوراک سیب زمینی با دارچین، یا بورانی کدو با دارچین و بسیاری دستورهای غذایی دیگر در سه وعده غذایی روزانه تان استفاده کنید. فقط حواستان باشد که اگر به دارچین حساسیت دارید، این رژیم را کنار بگذارید.

 دارچین و عسل در وعده صبحانه برای لاغری سریع

مخلوط دارچین و عسل، تجمع چربی در بدن را کاملا متوقف می‌سازد. عسل به تنهایی یک ماده بسیار موثر در کاهش وزن است، چون سرعت متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد و اگر همراه با دارچین مصرف شود، انگل و قارچ موجود در سیستم گوارش را از بین می‌برد و از بروز مشکلات گوارشی نیز جلوگیری می‌کند و در نتیجه به کاهش وزن می‌انجامد.

برای این کار می‌توانید یک لیوان آب جوش بیاورید و سپس یک قاشق غذاخوری دارچین به آن اضافه کنید و اجازه دهید دم بکشد. بعد از نیم ساعت ۲ قاشق غذاخوری عسل اضافه کنید و به عنوان صبحانه شیرین و خوشمزه میل کنید. (توجه داشته باشید که اضافه کردن عسل به آب داغ باعث از بین بردن آنزیم‌های موجود در عسل می‌شود.)

دارچین و اسفناج در وعده نهار برای لاغری ۵ روزه

روش دیگری برای استفاده از دارچین برای کاهش وزن این است که یک قاشق کوچک پودر دارچین را در مقدار مناسب آب اسفناج ریخته و کنار یک غذای سبک و کم چربی مثل مرغ گریل شده یا خوراک سبزیجات با آب گوشت بدون چربی در وعده نهارتان میل کنید.

شما برای تهیه آب اسفناج و دارچین از روش مناسب تری هم می‌توانید استفاده کنید به این صورت که مقداری هویج و اسفناج را در مخلوط کن بریزید پس از حل شدن مواد آب حاصل از این دو مواد را در لیوانی ریخته یک قاشق کوچک دارچین به آن افزوده هم بزنید وسپس میل کنید.

چای دارچین برای لاغری

مصرف چای دارچین به طور منظم می‌تواند چربی‌های بدن به ویژه چربی شکمی‌را کاهش دهد. اگر به خوردن غذاهای شیرین علاقه دارید، خوردن یک فنجان چای دارچین می‌تواند چربی را کاهش دهد. این به خاطر وجود آنتی اکسیدان است که سموم بدن را دفع کرده و باعث شکسته شدن چربی‌ها می‌شود. ماده‌ای به نام سینامالدئید که در دارچین وجود دارد وباعث ایجاد بوی خوش در دارچین می‌شود. در بدن به فرآیند ترموژنز منجر شده و این فرآیند باعث ایجاد گرما و افزایش سوخت وساز وهمچنین کالری سوزی می‌شود. پس با مصرف دارچین به لاغری سریع بخصوص در ناحیه شکم خواهید رسید.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید