کیهان که برای اظهارات سردارحاجی زاده، سندیی که بتواند مذاکرات فرماندهان سپاه و از جمله شهید سلیمانی با روحانی را تایید کند به اظهارات کاملا غیرمسنقیم دیگران اشاره کرد.

کیهان برای تایید اظهارات سردارحاجی زاده دلیل آورد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، کیهان با اشاره به توییت حسام الدین آشنا در باره مصاحبه اخیر سردارحاجی زاده نوشت:روایت سردار حاجی‌زاده از محتوای انتقادی برخی سرداران سپاه پاسداران و از جمله سردار سلیمانی با آقای روحانی، با واکنش حسام‌الدین آشنا مواجه شد.

او که زمان ریاست روحانی، عنوان مشاور را داشته، در توییتی نوشت «گفت‌وگو میان رؤسای جمهور و فرماندهان نظامی به‌صورت فردی یا جمعی مرسوم است؛ اما نقل قول از جلسه‌ای محرمانه و از شخصی دیگر در فقدان او دور از امانت‌داری است. قاعدتاً جلسات رسمی  ضبط شده، اپراتور اشتباه نکرده‌ و چیزی هم پاک نشده‌ است. شما فقط مجازید بگویید که خودتان در آن جلسه چه ‌گفتید!».

کیهان که برای اظهارات سردارحاجی زاده، سندیی که بتواند مذاکرات فرماندهان سپاه و از جمله شهید سلیمانی با روحانی را تایید کند به اظهارات کاملا غیرمسنقیم دیگران اشاره کرد و نوشت:اگرچه حسام‌الدین آشنا با توییت خود سعی کرده در موضع اعتراضی و انتقادی سردار سلیمانی نسبت برخی مواضع روحانی تشکیک و تردید کند، اما حتی مواضع علنی آن شهید بزرگوار نیز از همین عدم رضایت حکایت می‌کند. چنانکه مهرماه 95 هشدار داد «در خط مقدم جنگ با دشمن، نباید دو صدا بلند شود و کسانی بگویند دشمن نیست، دوست است. خوارج، محصول ‌ترویج همین نگاه بودند. اگر صاحب ‌منصبانی آدرس غلط دادند و در جامعه دوصدایی دشمن درست کردند، مرتکب خیانت شده‌اند. کوچه دادن به دشمن، بدترین نوع خیانت است.‌ ترویج فهم غلط از دشمن، حساسیت جامعه را از بین‌بردن و در درون آن تفرقه درست کردن، خیانت است». بی‌تردید، روحانی مخاطب اول و مصداق کامل این اعتراض سردار سلیمانی بود.

آن شهید والامقام همچنین 9 اسفند 97، از ساده‌اندیشی درباره برجام برحذر داشت و گفت: «برای دشمن، این برجام، سه ضلعی است نه یک ضلعی. اوباما فکر می‌کرد به مرور زمان به دو ضلع دیگر می‌رسد، اما آدم عجولی که آمده، اصرار دارد به سرعت برسد و تصورش این بود که می‌رسد. اینکه اصرار می‌کنند بر برجام 2 در منطقه، برای این است که می‌خواهند این تحرکی را که از ایران اسلامی به جهان اسلام روح و جان داده، بخشکانند. اگر العیاذبالله ما رفتیم و در برجام2 شرکت کردیم، به همین تمام می‌شود؟ نه، برجام اصلی در داخل ایران است. تلاش آنها به اینجا منتهی نخواهد شد و برجام سه هم خواهند داشت، چون معتقدند چشمه باید خشکانده شود و این چشمه، ایران است.».
همچنین ماجرای گلایه سردار سلیمانی از اعتماد به آمریکایی‌ها در جریان مذاکرات ژنو و غفلت از تجهیز تسلیحاتی داعش در موصل، معروف است که آقای امیرعبداللهیان روایت کرد.
کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید