سید محمود علیزاده ‌طباطبایی، وکیل محمد خاتمی مدعی مصونیت قضایی حسین شریعتمداری شد.

ماجرای مصونیت قضایی حسین شریعتمداری چیست؟

به گزارش سلام نو، کیهان نوشت: حسین شریعتمداری، مدیر مسئول کیهان روز سه‌شنبه در نشست مدیران رسانه با سردار غلامرضا سلیمانی رئیس ‌سازمان بسیج مستضعفین، طی سخنانی در پاسخ به سؤال یکی از مدیران رسانه‌ها گفت«آقای خاتمی دو بار با جرج سوروس (سرمایه‌دار صهیونیست آمریکایی و پشتیبان و تامین‌کننده مالی فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸) ملاقات داشته است. ایشان از ما شکایت کرده که وانمود کند خبر کیهان بی‌اساس است ولی شکایت خود را پیگیری نمی‌کند چون می‌داند که ما یک زونکن سند مستحکم از این ملاقات داریم.»

در پی انتشار این سخنان، سید محمود علیزاده ‌طباطبایی، وکیل محمد خاتمی در مصاحبه‌ای مدعی شد به دلیل اینکه شکایت از مدیر مسئول کیهان به نتیجه نمی‌رسد، این شکایت را مسکوت گذاشته و دنبال نمی‌کنند. وی با اتهام‌زنی به هیئت منصفه، قضات و نیروهای امنیتی، مدعی مصونیت قضایی حسین شریعتمداری شد. این ادعای وکیل خاتمی از چند جنبه قابل تامل است؛

نخست آنکه کار وکیل پیگیری و اقدام حقوقی و قضایی است و نه جنجال رسانه‌ای و سیاسی‌بازی. جناب وکیل که مانند موکلش می‌داند داستان چیست البته ترجیح می‌دهد به‌جای پیگیری حقوقی هیاهو و جنجال کرده و آسمان و ریسمان ببافد.

نکته دوم آنکه برخلاف ادعای علیزاده‌طباطبایی مبنی بر مصونیت قضایی حسین شریعتمداری، همین چند روز پیش دادگاه در پرونده شکایت گروهک شارمین علیه مدیر مسئول کیهان رای صادر کرد که البته صدور این رای در جای خود قابل تامل است.

نکته سوم هم اینکه حتی اگر فرض را بر صحت ادعای علیزاده‌طباطبایی بگذاریم که شریعتمداری از مصونیت قضایی برخوردار است و دادگاه علیه او رای نمی‌دهد، مردم و افکار عمومی که شاهد دادگاه و مباحث مطرح شده در آن خواهند بود و قضاوت خواهند کرد که آیا خبر کیهان درست است یا تکذیب خاتمی و اطرافیانش.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید