نتایج تحقیقات نشان می دهد که ترکیب ماست با برخی مواد غذایی چربی ها را از بین می برد.

برای آب کردن چربی‌های بدن ماست را به این روش بخورید!

به گزارش اسلام نو به نقل از برنا، ماست‌های ساده که سرشار از باکتری‌های مفید و حاوی پروتئین هستند، اگر ماست در رژیم کاهش وزن شما هم جایگاه ویژه‌ای دارد، می‌توانید از گزینه‌های ترکیبی زیر استفاده کنید.

این گزینه‌ها به ترتیب عبارت اند از:

ماست و بادام:

در حالی که بعضی از مغزهای خام مانند بادام می‌توانند کالری و چربی زیادی داشته باشند، اما استفاده ترکیبی از آن‌ها همراه با ماست ساده به عنوان یک منبع پروتئین باکیفیت می‌تواند به کاهش وزن مطلوب و بهتر کمک کند.

 ماست و گردو:

اگر بادام جزو مغزهای خام محبوب شما نیست، می‌توانید گردو را با ماست ترکیب کنید تا از مزیت‌های خاص این ترکیب بهره‌مند شوید. زنان چاقی که از گردو در رژیم غذایی کم‌کالری خودشان استفاده می‌کنند، کلسترول تام خون و کلسترول بد خون (LDL) را بیشتر از دیگران کاهش می‌دهند و حتی فشار خون سیستولیک خودشان را هم پس از گذشت شش ماه به سطح بهتری می‌رسانند.

ماست و جو دوسر:

محققان بارها تاکید کرده‌اند که بلغور جو دوسر، دارای خواص ویژه و اثبات‌شده‌ای برای مبارزه با کلسترول خون است. به همین دلیل هم جو دوسر به یکی از بهترین گزینه‌ها برای ترکیب شدن با ماست و اضافه شدن به برنامه کاهش وزن تبدیل می‌شود.کسانی که از بلغور جو دوسر به‌عنوان یکی از اجزای ثابت رژیم غذایی استفاده می‌کنند، پس از مدتی اشتهای خودشان را کاهش می‌دهند، مجموعه کالری‌های دریافتی روزانه را کمتر می‌کنند و احساس رضایت مندی بیشتری از غذا خوردن دارند.

 ماست و بذر کتان:

اگر می‌خواهید مقداری فیبر سالم و امگا ۳ تقویت‌کننده سلامت قلب به برنامه غذایی خودتان اضافه کنید، حتما از بذر کتان کمک بگیرید. ترکیب ماست و بذر کتان نه تنها یک میان‌وعده مغذی و باکیفیت را در اختیار شما می‌گذارد بلکه می‌تواند به کاهش وزن شما هم کمک کند.  مصرف منظم و مستمر بذر کتان با کاهش وزن و همچنین کاهش اندازه دور کمر مرتبط است. 

کد خبرنگار: ۱۴
۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ح IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    0 0
    اوووووووووووو
  • ایران IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    0 1
    سپاس بسیار عالی
  • امیر محمد IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
    0 0
    تو مازندران زیر کرسی زیر تلوزیون شبکه سه سیم اخر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید