سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر در بهمن ماه ۱۴۰۰ به دبیری حسن ریاحی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود.

بخش‌های مختلف جشنواره موسیقی فجر دبیران خود را شناخت

به گزارش سلام نو به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، محمد اله‌یاری فومنی رییس سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، بابک خضرایی را به عنوان دبیر بخش پژوهش، سعید میرمحمد صادق را به عنوان دبیر جایزه موسیقی و رسانه و مسلم نادعلی زاده را به عنوان دبیر جایزه ترانه منصوب کرد.

بابک خضرایی ـ موسیقیدان، منتقد و نوازنده ـ دارای مدرک دکتری از دانشگاه هنر تهران، عضو هیئت علمی بنیاد دائره المعارف اسلامی است. او ضمن نگارش و انتشار بیش از ۶۰ مقاله پژوهشی در نشریات تخصصی موسیقی، چهارکتاب صفی‌الدین از دیدگاه معاصر، ترجمه الرساله الشرفیه فی النسب التالیفیه، تصحیح جامع الالحان و تصحیح کلیات یوسفی را به رشته تحریر درآورده است.

سعید میرمحمد صادق دانش آموخته دکتری تاریخ است و از سوابق وی می‌توان مدیریت طرح و برنامه شبکه جهانی جام جم، دبیری ۱۰ دوره جشنواره کتاب و رسانه ملی، مدیریت مرکز پژوهش و معاون پژوهشی کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی را نام برد.

مسلم نادعلی زاده دارای مدرک دکترای زبان و ادبیات فارسی، مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) و همچنین دبیر علمی شورای شعر، ترانه و کلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صاحب مقاله و مؤلف چندین جلد کتاب و همچنین دبیر دوره دوم جایزه ترانه است.

حسن ریاحی دبیر سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر نیز در احکامی جداگانه، امیرعباس ستایشگر را به عنوان مشاور اجرایی دبیر جشنواره و مسعود اله‌یاری فومنی (سرپرست روابط عمومی معاونت امور هنری) را به عنوان مدیر کمیته روابط عمومی معرفی کرد.

سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر هم‌زمان و در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه ۱۴۰۰ به دبیری حسن ریاحی در بخش های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید