به گفته یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن، تعداد زیادی از مزدوران وابسته به امارات در استان "شبوه" در جریان این درگیری‌ها کشته و زخمی شدند.

درگیری مزدوران اماراتی با ارتش یمن در شبوه / شمار زیادی کشته شدند

به گزارش سلام نو، ایسنا به نقل از خبرگزاری سبأ نوشت: سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به جنبش انصارالله امروز چهارشنبه در سخنانی اعلام کرد که طی درگیری‌های چند روز اخیر میان نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و نیروها و مزدوران امارات در استان شبوه نیروهای وابسته به امارات تلفات سنگینی را متحمل شدند.

یحیی سریع در ادامه گزارش داد که بیش از ۱۰۲ خودروی زرهی و تجهیزات نظامی و توپخانه‌ای نیروهای مذکور نیز طی این درگیری‌ها منهدم شده‌اند.

وی ادامه داد: مزدوران با ده‌ها موشک هدف قرار گرفتند و این عملیات تلفات و خسارت سنگینی را برای آنها به همراه داشت و جزئیات آن به زودی اعلام می‌شود.

یحیی سریع همچنین خاطرنشان کرد: قهرمانان ارتش و کمیته‌های مردمی با حماسه آفرینی، جهاد و دلاوری با عناصر داعش و مزدوران اماراتی مقابله می‌کنند.

مناطق مختلف استان شبوه یمن طی چند روز اخیر شاهد درگیری شدید میان مزدوران وابسته به امارات و نیروهای ارتش یمن است و مزدوران اماراتی با حمله به این منطقه درصدد جبران شکست‌های خود و ائتلاف متجاوز عربی در مناطق دیگر یمن هستند..

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید