مغز ما به خوبی عادت دارد که مقدار بیشتری اطاعات دریافت کند و در نتیجه کمتر فیلتر می‌کنیم. ما خودمان را برای مشاهده بیشتر آموزش داده‌ایم و علاوه بر این ما حواس‌پرتی کمتری مانند تلفن همراه و لپ‌تاپ داریم.

۶ ویژگی مشترک افراد عاشق سفر!

به گزارش سلام نو به خاطر داشته باشید که بسیاری از این‌ها ویژگی‌های آموخته شده‌ای هستند که هر چه فرد بیشتر سفر کند، اصلاح می‌شود. اگر شما یک مسافر مشتاق هستید، بهترین توصیه‌ای که می‌توانم به شما بگویم این است که بدون شک سفر شما را برای بهتر شدن تغییر خواهد داد.

۱. ما خودمان را بهتر می‌شناسیم

شناخت خود در سفر ممکن است کلیشه‌ای به نظر برسد، اما حقیقت دارد. سفر به ما در مورد نقاط قوت، ضعف، آنچه دوست داریم و دوست نداریم می‌آموزد. به ما در مورد شخصیت ما می‌آموزد. به عنوان مثال در طول سفرهایتان، زمانی را صرف زندگی و کار در یک مزرعه (خیلی دور) و همچنین زندگی و کار در شهری که با ۱۶ نفر در یک خانه زندگی کنید، کرده‌اید. از هر دو تجربه لذت برده‌اید، اما ممکن است مقطعی بوده‌اند و شما مشتاق به تعامل انسانی بیشتر باشید و بیشتر زمانی که در شهر بوده‌اید، احساس بهتری داشته‌اید. در سفر چه چیزی در مورد خود یاد گرفته‌اید؟

۲. ما بیشتر مراقب هستیم.

شاید بدیهی به نظر نرسد که ما به عنوان مسافر مراقب هستیم. به هر حال وقتی از جایی به مکان دیگر می‌رویم، چیزهای زیادی وجود دارد که باید آن را بپذیریم. مطمئنا مغز ما اطلاعات زیادی را برای جلوگیری از اضافه بار اطلاعات فیلتر می‌کند. اگر در مورد آن فکر کنید، به همین دلیل است که ما بیشتر مراقب هستیم.

مغز ما به خوبی عادت دارد که مقدار بیشتری اطاعات دریافت کند و در نتیجه کمتر فیلتر می‌کنیم.  ما خودمان را برای مشاهده بیشتر آموزش داده‌ایم و علاوه بر این ما حواس‌پرتی کمتری مانند تلفن همراه و لپ‌تاپ داریم.

۳. سپاسگزاری بیشتر

داشتن روحیه تشکر، پایه‌ای است که قدردانی از آن رشد می‌کند. هنگامی که ما در سفر هستیم اغلب با افرادی مواجه می‌شویم که در فقر شدید زندگی می‌کنند. ما در معرض تجربه شیوه‌های زندگی هستیم که از نظر اخلاقی نادرست به نظر می‌رسند. ‌این باعث می شود بیشتر از داشته‌هایمان حس شکرگزاری داشته باشیم. برای داشتن غذا در وهله اول قادر به پرداخت هزینه های واقعی سفر باشید، زیرا فراموش کردن آن آسان است.

۴. ما بیشتر قدردان هستیم

از احساس قدردانی‌مان، قدردانی بیشتری پیدا می‌کنیم. ما زیبایی را در چیزهایی می‌یابیم که قبلا آن‌ها را بدیهی می‌دانستیم. ما قبول می‌کنیم که آن بشقاب غذایی که داریم، تغذیه لازم را به ما می‌دهد. ما ارزش آن را تشخیص می‌دهیم. ما بیش از آن از آن کفش‌های پیاده‌روی سپاسگزاریم، از حس راحتی که بعد از پیاده‌روی به ما می‌دهند، قدردانی می‌کنیم. ما از خانواده و دوستان خود قدردانی می‌کنیم. پس قدردانی ما افزایش یافته است.

۵. مستقل می‌شویم

وقتی سفر می‌کنیم، متوجه می‌شویم که فقط ما هستیم و یک دنیای بزرگ. ما مسئول هر قدم و اقدامی هستیم. جاهایی که می‌رویم، مکان هایی که می‌بینیم. افرادی که با آن‌ها تعامل داریم. ما یاد می‌گیریم که با هر چالشی که برایمان پیش می‌آید کنار بیاییم، چه نیاز به ترتیب دادن ویزا، رزرو محل اقامت یا حتی سازماندهی یک شغل باشد.

۶. به خوبی سازگار می‌شویم

سفر در طبیعت مستلزم سازگاری مداوم ما به محیط‌ها، تجربیات و افراد جدید است. سفر به کشور جدیدی که در آن غذاها، زبان‌ها و روش‌های مختلف زندگی وجود دارد، ما را ملزم می‌کند که رژیم غذایی خود را تطبیق دهیم، برخی از زبان‌های محلی را یاد بگیریم و طبق قوانین جدید عمل کنیم. تغییرات دائمی وجود دارد و ما نیاز به تطبیق دائم داریم. از آن در رزومه خود هنگام درخواست شغل استفاده کنید، جایی که شخصی در مورد توانایی شما برای انطباق با موقعیت جدید شک دارد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید