شرکت سروش دیزل مبنا اولین شرایط فروش یواز پاتریوت اتوماتیک و پیکاپ اتوماتیک را اعلام کرد.

شرایط فروش یواز پاتریوت و پیکاپ اتوماتیک دی ۱۴۰۰+ قیمت

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، در این شرایط فروش قیمت یواز پاتریوت اتوماتیک یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان اعلام شده و نسخه پیکاپ این خودروی شاسی مستقل با جعبه دنده اتوماتیک نیز یک میلیارد تومان قیمت گذاری شده است. سروش دیزل مبنا اعلام کرده است که تحویل این خودروهای اتوماتیک به صورت فوری بوده و مشتریان می توانند بر اساس سلیقه، رنگ مورد نظر خود را از موجودی های شرکت انتخاب کنند.

یواز پاتریوت اتوماتیک و پیکاپ اتوماتیک به پیشرانه ۲٫۷ لیتری ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ مجهز هستند که ۱۴۹ اسب بخار را با گشتاور ۲۳۵ نیوتن متر تولید می کنند. جعبه دنده اتوماتیک ۶ سرعته یواز پاتریوت از نوع AT است و توسط کمپانی پانچ ساخته می‌شود.

شرایط فروش یواز پاتریوت و پیکاپ اتوماتیک دی ۱۴۰۰+ قیمت

در این پاتریوت و پیکاپ اتوماتیک و دنده ای امکاناتی نظیر شیشه های جلو و عقب برقی، دو کیسه هوا، ترمزهای ABS، EBD، BA، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه مدیریت تعادل، شبیه ساز مصنوعی قفل دیفرانسیل، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی و سربالایی، کروز کنترل، محدود کننده سرعت، کامپیوتر سفر، دوربین عقب، سنسور پارک جلو، سنسور پارک عقب، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی با قابلیت نمایش صفحه تلفن همراه، بلوتوث، رهیاب ماهواره ای، سامانه اضطراری و ارتباطی SOS، هشت بلندگو، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ ها، یخ زدای شیشه جلو، رینگ آلومینیومی، کول باکس، دریچه تهویه و گرمایش ردیف عقب با تنظیم فن مستقل، گرم‌کن صندلی های جلو و عقب، گرم‌کن فرمان، ژیروسکوپ دیجیتال و… وجود دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید