نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با ابراز خشم از مذاکرات وین گفت: تل‌آویو بخشی از هرگونه توافقی با ایران نخواهد بود.

خشم نفتالی بِنِت از احتمال حصول توافق در مذاکرات وین

به گزارش سلام نو، ایرنا به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره نوشت: «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) خشم خود از مذاکرات وین و احتمال حصول توافقی در جریان آن را ابراز داشت و گفت که هرگونه توافقی با ایران برای این رژیم الزام آور نخواهد بود.

او در اشاره ضمنی به منزوی بودن رژیم صهیونیستی در سطح بین المللی و مغایرت رویکرد این رژیم با جامعه بین المللی گفت: "تل آویو بخشی از هرگونه توافقی با ایران نخواهد بود".

بنت بدون توجه به اذعان کارشناسان رژیم صهیونیستی به ناتوانی و ضعف این رژیم در داخل و خارج از فلسطین اشغالی و توان بالای محور مقاومت در منطقه مدعتی شد که "تل آویو آزادی عمل را برای خود محفوظ خواهد داشت".

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در عین حال به طور ضمنی به درماندگی این رژیم در قبال ایران و محور مقاومت اذعان کرد و ایران و اعضای محور مقاومت را "بارزترین چالش" برای این رژیم توصیف کرد.

علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران پیشتر هشدار داده بود که برخی اخلاگران خارجی وجود دارند که خواهان ایجاد مانع بر سر راه مذاکرات هستند و تقلا می کنند تا مذاکرات را به شکست بکشانند.

مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران درباره تهدیدهای رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به ایران گفت که اسرائیل خواب آن را هم نخواهد دید.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید