جزئیات طرح ترافیک در سال آینده توسط رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران اعلام شد.

فروش طرح ترافیک در سال آینده تغییر می‌کند؟

به گزارش سلام نو، برنا نوشت: رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران گفت: ظرفیت زیست محیطی هسته مرکزی شهر و تعداد خودروهایی که می‌تواند پذیرا باشد باید تعیین شود، اگر این ظرفیت مشخص شود بیشتر از آن تعداد مجوز داده نخواهد شد.

سیدجعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران، درباره فروش مازاد طرح ترافیک به صورت روزانه، اظهار کرد: باید برای تعیین ظرفیت محدود طرح ترافیک ارزشیابی دقیقی انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت زیست محیطی هسته مرکزی شهر و تعداد خودروهایی که می‌تواند پذیرا باشد باید تعیین شود، ادامه داد: اگر این ظرفیت مشخص شود بیشتر از آن تعداد مجوز داده نخواهد شد.

تشکری هاشمی با بیان اینکه ساز و کارهای صدور مجوز روزانه طرح ترافیک باید تغییر کند، تصریح کرد: طبقات خاصی که نیازمند مجوز هستند مانند بیماران خاص، معلولان و جانبازان، افرادی که شغل‌شان درون محدوده است باید مدنظر قرار دهیم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران افزود: مبلغی برای ورود به محدوده طرح ترافیک از مردم طی ۴۰ سال گذشته دریافت می‌شد که این مبالغ باید صرف بهبود کیفیت آمد و شد در شهر تهران شود؛ به عنوان مثال صرف توسعه حمل و نقل و ترافیک و ... شود.

وی با بیان اینکه مردم باید بدانند پولی که بابت طرح ترافیک پرداخت می‌کنند مستقیما صرف بهبود ترافیک شهری خواهد شد، ادامه داد: در کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران تمام تلاش خود را می‌کنیم که طرح برای سال ۱۴۰۱ اصلاح شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید