سریال تلویزیونی «دردسرهای شیرین» به کارگردانی سهیل موفق با بازی پوریا پورسرخ و مریم مومن در نوروز ۱۴۰۱ از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

سریال نوروزی شبکه پنج سیما معرفی شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، دردسرهای شیرین با هنرنمایی پوریا پورسرخ و مریم مومن روایتگر قصه زوج جوانی است که در زندگی با چالش هایی جدی روبرو می شوند. در کشاکش این چالش‌ها حوادث و اتفاقاتی دیگر برای آنان رخ می دهد که گاه زمین می خورند و گاه بر می‌خیزند اما کسی نمی داند سرنوشت برای آنان چه رقم زده...

سریال دردسرهای شیرین به تهیه کنندگی سید علی اکبر محمودی مهریزی و کارگردانی سهیل موفق برای پخش در نوروز ۱۴۰۱ از شبکه پنج سیما در حال تولید است.

پیش از این مجموعه تلویزیونی خداداد به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی نیز به عنوان سریال نوروزی شبکه دو اعلام شد. 

سهیل موفق کارگردان فیلم سینمایی شکلاتی کار حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۲ با بازیگری در سریال‌های تلویزیونی آغاز و از اوایل دهه ۱۳۸۰ به عنوان تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگر سریال‌هایی همچون شهرک ترافیک، محله تهرونیا و… با تلویزیون همکاری کرد. آخرین اثر او در تلویزیون فیلم تلویزیونی مسابقه ازدواج در مقام کارگردان بود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید