در جلسه هیات دولت تصمیم‌های خوبی برای کمک به سیل‌زدگان ۴ استانی که اخیرا گرفتار سیل شدند در نظر گرفته شد.

دستور فوری ابرهیم رئیسی درباره مناطق سیل‌زده

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در جلسه هیات دولت تصمیم‌های خوبی برای کمک به آسیب دیدگان سیل اخیر در نظر گرفته شد و رئیس جمهور هم دستور داد که از همین امروز مبالغ و هزینه‌های مصوب (بازسازی مناطق سیل‌زده) اختصاص یابد.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور طی سخنانی در مراسم خلیفه‌گری ارامنه ضمن تبریک سال جدید میلادی گفت: ۲۵ بار در قران نام حضرت عیسی ذکر شده است. ۱۱ بار هم عنوان مسیح آمده است، البته آیات در این باره فراوان است.

وی تصریح کرد: ما حضرت عیسی را به عنوان پیامبر اولوالعزم می شناسیم، در قران هم آمده برخی پیامبران بر دیگران برتری دارند و نام حضرت عیسی هم جزو این پیامبران آمده است.

حسینی افزود: شاید برخی از مسیحیان خبر نداشته باشند که در قران چگونه از حضرت عیسی و حضرت مریم تجلیل شده و به زیبایی سخن گفته شده است، در روایات هم همین گونه است و اهل بیت(ع) آموزه های حضرت عیسی در مسائل مختلف را توضیح داده اند.

وی گفت: ما معتقدیم ادیان الهی همه یک منشا دارند، در بحث خداپرستی، اعتقاد به انبیا، اخلاق و معنویت همه یکی هستند، هیچ زمان دین، انسان ها را به نزاع و درگیری و جنگ دعوت نمی کند، این بی دینی و بی ایمانی است که به حقوق دیگران تعدی می کند.

حسینی اظهار داشت: دین می خواهد رابطه انسان و خالقش و هم رابطه انسان ها با هم را درست کند و به جای نزاع و درگیری مهر و محبت باشد و دستوری هم که به حاکمان داده می شود همین است.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم این آموزه ها و تعالیم فردی اجتماعی خودمان تحقق ببخشیم. بنده از طرف خودم و هم از طرف رئیس جمهور سال نو میلادی را تبریک عرض می کنم.

حسینی با اشاره به جلسه هیات دولت تاکید کرد: در جلسه هیات دولت تصمیم های خوبی برای کمک به سیل زدگان ۴ استانی که اخیرا گرفتار سیل شدند در نظر گرفته شد و رئیس جمهور هم دستور داد که از همین امروز مبالغ و هزینه‌های مصوب (بازسازی مناطق سیل‌زده) اختصاص یابد و سازمان برنامه و بودجه با مدیریت معاون اول رئیس جمهور آن را در اختیار استان ها قرار دهد.

وی در ادامه  ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت:  از سال ۶۰ با ایشان آشنا شدیم و در زمان جنگ مربی آموزشی ما سردار سلیمانی بود و در همان زمان جدیت، نظم، سخت کوشی و اخلاص او هویدا بود.

حسینی گفت: سردار سلیمانی ۵ بار مجروح شد اما هنوز کاملا خوب نشده به جبهه باز می گشت و برای دفاع از خاک کشور و مردم تا پایان در جنگ تحمیلی حضور داشت.

وی تاکید کرد: بعد از جنگ هم سردار سلیمانی برای کمک به مظلومان همیشه در خط مقدم نبرد با مستکبران بود و بارها میسیحیان را از دست داعش نجات داد.

حسینی افزود: گاهی دشمنان ادعاهایی راجع به وضعیت سایر ادیان توحیدی مطرح می کنند، درحالی که پیروان این ادیان طی قرن ها در کنار مسلمانان با صلح و دوستی زندگی کرده اند و در برقراری مناسک دینی خود مشکلی ندارند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید