نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی اخیرا خواهان تمدید حفاظت ویژه برای خانواده‌اش از سوی سرویس امنیتی این رژیم شد.

ادعای نتانیاهو: من و خانواده‌ام به قتل تهدید شدیم

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سایت ارم نیوز نوشت: نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی و رئیس حزب لیکود مدعی شد که پیام‌های تهدیدآمیزی مبنی بر قتل دریافت کرده است.

شبکه هفت رژیم صهیونیستی گزارش داد که بنیامین نتانیاهو، رهبر اپوزیسیون و رئیس حزب لیکود در پی دریافت پیام‌های تهدیدآمیزی مبنی بر قتل خود و اعضای خانواده‌اش به پلیس این رژیم شکایت‌نامه رسمی ارائه داده است.

این شبکه عبری زبان همچنین اعلام کرد، متن پیام‌های تهدیدآمیز که خانواده نتانیاهو دریافت کرده، این است، "مرگ یائیر و ساره،( پسر و همسر نتانیاهو نزدیک) است."

این نخستین پیام‌های تهدیدآمیز از زمان لغو حفاظت شخصی از اعضای خانواده نتانیاهو است و پیشتر کمیته وزارتی امور شاباک درخواست بنیامین نتانیاهو برای تمدید حفاظت شخصی از خانواده‌اش توسط سرویس امنیتی این رژیم را رد کرد.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی اخیرا خواهان تمدید حفاظت ویژه برای خانواده‌اش از سوی سرویس امنیتی این رژیم شد.

پیشتر یورام کوهن، رئیس سابق شاباک در پی این درخواست نتانیاهو اعلام کرده بود که دلایل واقعی‌ای الزام آوری برای فراهم کردن چنین حفاظتی که سالانه حدود یک میلیون دلار هزینه در بر دارد، وجود ندارد.

نتانیاهو و حامیان آن به دنبال سوء استفاده از تهدیدات سابق فرزندان نتانیاهو و همسرش برای ملزم کردن دولت به تداوم فراهم نمودن این حفاظت هستند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید