در پی این تیراندازی شهردار دهدز که در رستورانی در طرف دیگر خیابان حضور داشت به صورت اتفاقی مورد اصابت گلوله قرار میگیرد که پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

نحوه قتل شهردار دهدز توسط دادستان اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، دادستان ایذه در گفت‌وگو گفت: دستگاه قضایی درپی جان باختن شهردار دهدز در جریان تیراندازی در یکی از خیابان‌های ایذه پرونده تشکیل داد.

دادستان ایذه درباره جزییات این حادثه عنوان کرد: حدود ساعت ۱۴ ماموران نیروی انتظامی در حال گشت زنی به خودرویی که حامل سارقان مسلح بود مشکوک شدند.

وی افزود: پس از دستور ایست ماموران پلیس، افراد مسلح درون خودرو با ماموران نیروی انتظامی درگیر می‌شوند و در این درگیری تیراندازی از سوی طرفین صورت می‌گیرد.

رسالتی اظهار کرد: در پی این تیراندازی شهردار دهدز که در رستورانی در طرف دیگر خیابان حضور داشت به صورت اتفاقی مورد اصابت گلوله قرار میگیرد که پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

دادستان ایذه با بیان اینکه سارقان مسلح پس از درگیری از محل حادثه متواری شدند، اظهار کرد: در پی این اتفاق دادستان جهت بررسی‌های تخصصی در محل حادثه حضور یافت.

وی با بیان این‌که در خصوص دستگیری سارقان دستورات لازم صادر شده است، افزود: در خصوص این حادثه پرونده قضایی تشکیل و در حداقل زمان ممکن رسیدگی خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید