تکنو (Tecno) که در اواسط ماه دسامبر از فناوری تغییر حسگر IS خود برای دوربین‌های گوشی‌های هوشمند استفاده کرده بود، اکنون یک لنز ماکرو تلسکوپی را معرفی کرده است.

رونمایی از نخستین دوربین ماکرو تلسکوپی جهان برای گوشی‌های هوشمند / فیلم

به گزارش سلام نو و به نقل از وب‌سایت جی‌اس‌ام آرنا، طراحان تکنو قول می‌دهند که این دوربین نه تنها کیفیت عکس‌های ماکرو را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد، بلکه کل تجربه عکاسی را نیز دلپذیرتر کند.

این یک لنز ماکرو تله فوتو است که از بدنه خارج می‌شود و به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به نزدیک شدن بیش از حد به سوژه، عکس‌های خود را بگیرید. این شرکت ادعا می‌کند که این دوربین، زوم اپتیکال ۵ برابری را ارائه می‌دهد و نتیجه نهایی با دوربین اصلی قابل مقایسه است. این چیزی است که پیش‌تر با دوربین‌های ماکرو فعلی ندیده بودیم. این فناوری همچنین اجازه می‌دهد دیافراگم بزرگ‌تر داشته باشیم که برای گرفتن عکس‌های خوب بسیار مهم است.

علاوه بر این، تکنو می‌گوید که طراحی کاملا جمع و جور است و نیازی به محفظه بزرگ ندارد، اما ارائه مشخصات دقیق را به بعد موکول کرده و دقیقا نگفته است که چه زمانی باید منتظر یک تلفن هوشمند تکنو با لنز تلسکوپی جدید باشیم، اما مطمئنا این اتفاق امسال رخ خواهد داد.

در ویدئوی زیر کارکرد این دوربین بر روی گوشی را مشاهده بفرمایید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید