در ویدیو زیر شاهد تصاویری از هجوم فیل و بچه آن به ایستگاه پلیس خواهید بود که موجب وحشت کارمندان حاضر در آن شد.

لحظه حمله فیل ها به ایستگاه پلیس محلی / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حضور دو مهمان ناخوانده در یک ایستگاه پلیس در ایالت کرالا هند موجب وحشت ماموران پلیس شد. بنا به گزارش tv۹hindi ماموران پلیس در ایستگاه پلیس پارامبیکولام در منطقه پالاکاد با دیدن دو فیل مادر و بچه آن که قصد ورود به ساختمان پلیس را داشتند غافلگیر شدند.

در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است لحظه‌ای را که این دو فیل تلاش می‌کنند تا وارد ساختمان پلیس شوند نشان می‌دهد. در این ویدئو این دو حیوان در پشت کرکره‌های آهنی دیده می‌شوند. در این ویدئو فیل مادر در حالی که به نرده‌های آهنی درب ورودی ضربه می‌زند دیده می‌شود. ماموران حاضر در ایستگاه پلیس با دیدن این فیل مادر و بچه اش بلافاصله اقدام به بستن درب ورودی ساختمان پلیس کردند. این یودئو اولین بار در توئیتر منتشر و مورد توجه کاربران قرار گرفت.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این دو فیل به حفاظ آهنی ایستگاه پلیس خسارت وارد کردند. در این حادثه با وجود وارد آمدن خسارت مالی به ساختمان پلیس، اما به هیچ فردی آسیب جانی وارد نشد. بنا به این گزارش هر دو فیل پس از تلاش ناموفق برای ورود به ساختمان از ایستگاه پلیس دور شدند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید